728 x 90

قیام جوانان شورشگر عراق در بصره، ناصریه و میسان، به آتش کشیدن دفتر باند تبهکار عصائب وابسته به نیروی قدس در ناصریه - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

انهدام مراکز باندهای وابسته به نیروی تروریستی قدس از جمله سپاه بدر

شعار قیام‌کنندگان در ناصریه عراق هیهات مناالذله، ای مالکی ای سرکرده دزدان و غارتگران

روز شنبه اول شهریور شهر ناصریه شاهد خروش مردم و جوانان شورشی علیه احزاب و باندهای جنایتکار وابسته به سپاه تروریستی قدس بود جوانان شورشی دفاتر سپاه تروریستی بدر و عصائب و جریان حکمه را با لودر و پتک به‌طور کامل منهدم کردند و آنها را از خاک ناصریه ریشه‌کن کردند.

با شعله‌ور شدن آتش قیام در استانهای جنوبی عراق، در ناصریه قیام‌کنندگان علیه باندهای جنایتکار و وحوش خامنه‌ای تظاهرات کردند و عکس نوری مالکی را به آتش کشیده و او را قاتل و مزدور نامیدند.

شبه‌نظامیان جنایتکار رژیم آخوندی با انفجار یک موتورسیکلت بمب‌گذاری شده در میدان حبوبی ناصریه قصد ایجاد رعب و وحشت در میان تظاهر کنندگان را داشتند. بر اثر این انفجار ۱۱تن مجروح شدند.

تلویزیون الحدث گزارش داد: این بمب‌گذاری نه تنها باعث ایجاد ترس نشد بلکه عزم قیام‌کنندگان را جزم‌تر کرد. آنها به میدان حبوبی شتافتند و علیه نوری مالکی و مزدوران رژیم ایران شعار دادند.

جوانان خشمگین در ناصریه هم‌چنین مقر باند جنایتکار عصائب وابسته به نیروی تروریستی قدس را به آتش کشیدند.

در استان میسان در جنوب عراق نیز قیام‌کنندگان با برگزاری تظاهرات بر محاکمه آمران و عاملان کشتار تظاهر کنندگان تأکید کردند.

در بصره جوانان خشمگین با برگزاری تظاهرات و با تجمع در مقابل مرکز پلیس بصره خواستار محاکمه رشید فلیح رئیس پلیس برکنار شده این شهر شدند. آنها هم‌چنین بر خواست خود برای برکناری اسعد عیدانی استاندار فاسد و مزدور رژیم ایران تأکید کردند.

سخنگوی مجاهدین در آستانه ۱۰شهریور قتل‌عام مجاهدین در اشرف در سال۹۲ با درود به جوانان شورشگر در عراق: درود و دست مریزاد. مالکی و دیگر دژخیمان ولایت فقیه در عراق باید در برابر عدالت قرار بگیرند. مالکی باید به موازات قاسم سلیمانی که با هم به درشکه ولایت بسته شده بودند تحریم و لیست‌گذاری شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f44887d-5beb-4e14-9f08-409eb9e55b93"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات