728 x 90

قطع برق، رژیم ایران ناتوان از تأمین برق، ادارات را تعطیل می‌کند

قطعی برق در تهران
قطعی برق در تهران

خبرگزاری حکومتی مهر، به‌نقل از کیامرث حاجی زاده، در مورد راه‌حل رژیم ایران برای مشکل برق و ممانعت از قطع برق گزارش داد: «با توجه یه پیشنهاد ستاد مدیریت بحران استان و شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با موافقت و استاندار خوزستان تمامی ادارات و شرکتهای خوزستان در روز چهارشنبه هفته جاری به‌منظور پایداری شبکه برق تعطیل اعلام شد».

 

این کارگزار رژیم ایران با اشاره به اخطاریه هواشناسی خوزستان مبنی بر افزایش دما و پیش‌بینی وقوع دماهای بالاتر از ۴۹و ۵۰درجه که تبعاًت آن به‌دلیل ناتوانی رژیم ایران در تأمین برق، قطع برق بیشتر خواهد بود افزود: «به‌منظور مدیریت بهینه مصرف برق، کاهش پیک باری شبکه برق، صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و پیشگیری از بروز حادثه و احتمال قطع برق بانکها، مراکز آموزشی سطح استان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی به جز مراکز امدادی درمانی، خدماتی عملیاتی، آتش‌نشانی‌ها و نوبت کاریها در روز چهارشنبه تعطیل هستند».

 

به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر، هفته گذشته نیز به‌علت گزارش هواشناسی و بالا بودن دما، روز چهارشنبه تعطیل اعلام شده بود تا به این وسیله با قطع برق مقابله شود.

 

 

برنامه روزانه قطع برق در تهران منتشر شد

افزایش گرمای هوا در روزهای جاری و به‌تبع آن افزایش مصرف برق در وسایل سرمایشی منجر به فشار بیش از حد روی شبکه برق تهران شده و شرکت توزیع نیروی برق تهران برنامه زمانبندی قطعی برق در مناطق مختلف شهر طی امروز یکشنبه را منتشر کرد.

خبرگزاری حکومتی تسنیم ۱۷ تیر نیز به‌نقل از اطلاعیه شرکت توزیع برق تهران که در آن سعی شده ناتوانی رژیم ایران در تأمین برق را به گردن گرمی هوا و مصرف نادرست مردم بیاندازد، در مورد مقابله با قطع برق نوشت: «طبق اطلاعیه‌یی که شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ منتشر کرده، این شرکت اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و پایداری دما و افزایش استفاده نامتعارف از سیستم‌های سرمایشی و به‌تبع آن افزایش بار شبکه و نیز عدم رعایت الگوی مصرف توسط برخی مشترکاًن، ناگزیر به اعمال مدیریت اضطراری بار در شبکه در برخی ساعتهای هستیم».

در این گزارش قید شده که زمان اعمال قطعی برق احتمالی است و ممکن است بیشتر شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

جداول قطعی برق در مناطق تهران

مطابق این جدول که توسط اداره توزیع نیروی برق تهران ابلاغ و در خبرگزاری حکومتی تسنیم منتشر شده، همه مناطق تهران در گرم‌ترین ساعتهای، روز با ۲ساعت قطع برق مواجه خواهند بود، که با توجه به وابسته بودن سایر مایحتاج اولیه زندگی مردم مانند آب خصوصاً در آپارتمانها و نگهداری مواد غذایی و... قطع برق عامل فشار بیشتر و ضایعات مالی برای هموطنان خواهد شد:

جداول قطعی برق در مناطق تهران

جداول قطعی برق در مناطق تهران

جداول قطعی برق در مناطق تهران

جداول قطعی برق در مناطق تهران

جداول قطعی برق در مناطق تهران

جداول قطعی برق در مناطق تهران

جداول قطعی برق در مناطق تهران

جداول قطعی برق در مناطق تهران

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/396dc834-1aeb-4b04-936c-336885e01296"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات