728 x 90

قدرت‌نمایی موشکی روحانی و کسادی نمایشات ۲۲بهمن + فیلم

آخوند روحانی
آخوند روحانی

امروز در سالگرد انقلاب ضدسلطنتی که خمینی آن را به سرقت برد، روحانی به قدرت‌نمایی موشکی پرداخت و گفت:‌ «ایران در برنامه موشکی خود تجدید نظر نخواهد کرد. جمهوری اسلامی به ساخت «انواع موشکهای ضدزره و انواع موشکهای پدافند هوایی و انواع موشکهای زمین به زمین و دریا به دریا و انواع موشکهای هوا به هوا» ادامه می‌دهد و از کسی اجازه نگرفته و نخواهد گرفت».

 

آخوند روحانی برای روحیه دادن به پاسداران و بسیجیهای وارفته مدعی شد:

ما همان راه و قدرت نظامی را ادامه می‌دهیم. قدرت نظامی ما در طول این ۴۰سال و به‌ویژه در ۵سال اخیر برای همه جهانیان شگفت‌آور است. از صنایع نظامی و دفاعی ما از موشکهای ما جنگنده‌ها، هلیکوپترها و ناوچه و زیردریایی‌ها نفربرها و سلاحهای انفرادی و هر آنچه نیروهای مسلح ما نیاز دارند ساختیم و همه اینها شگفت‌انگیز بوده است».

 

این ادعاهای آخوندی روحانی مانند همان دعاوی سپاه پاسداران است که زمانی روحانی آن را «دولت تفنگ به‌دست» می‌نامید.

همزمان با قدرت‌نمایی موشکی روحانی، گزارشهای دریافتی از شهرهای مختلف ایران حاکی از کسادی نمایشهای ۲۲بهمن است. اغلب مردم تهران و اطراف آن به نواحی شمالی کشور برای تفریح رفته و به این ترتیب نمایش رژیم را بایکوت کردند.

سرهنگ پاسدار نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک نیروی انتظامی از ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب هراز و چالوس خبر داد. به‌گفته پلیس راهور در مسیر شمال به جنوب هراز از پارک جنگلی آمل تا کیلومتر ۸ ترافیک سنگین و در ادامه از محدوده گزنک تا لاسم ترافیک نیمه‌سنگین است.

 

فیلمهایی از کسادی نمایشات ۲۲بهمن۹۷ رژیم در شهرهای ایران:

کرج - کسادی نمایش ۲۲بهمن۹۷:

 

قزوین،میدان گلها - کسادی بازار ۲۲بهمن۹۷: اتوبوسها همه خالی:

 

تبریز - کسادی نمایش ۲۲بهمن۹۷:

 

مراغه - میدان محل برگزاری نمایش ۲۲بهمن - تا ساعت ۱۰صبح خالی  بود کسی نیست.

قزوین میدان گلها برای بردن مردم به راهپیمایی تعداد زیادی اتوبوس آورده بودند ولی کسی برای راهپیمایی نیامد:

کسادی نمایش ۲۲بهمن۹۷ در ویلاشهر:

کسادی نمایش ۲۲بهمن۹۷ در ساری:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a60fef8-fd66-4e54-a9f2-6104acd7362e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات