728 x 90

قاچاق موشکهای بالستیک و پهپادهای رژیم ایران توسط حوثی‌ها با آرم سازمان ملل متحد

معمر الاریانی، وزیر اطلاع‌رسانی یمن
معمر الاریانی، وزیر اطلاع‌رسانی یمن

معمر الاریانی، وزیر اطلاع‌رسانی یمن طی سخنانی گفت، شبه‌نظامیان حوثی با استفاده از جعبه‌ها و کانتینرهای ویژه سازمانهای امداد‌رسان در یمن که روی آنها آرم سازمان ملل متحد حک شده است، اقدام به جابه‌جایی محموله‌های مواد منفجره و مین می‌کنند.
العربیه روز سه‌شنبه ۲۸دی نوشت: معمر الاریانی با انتشار توئیتی، صحنه‌هایی از ویدیویی که توسط تیپ‌های العمالقه یمن از محموله‌های مین و مواد منفجره به‌جای مانده از شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران در شهرستان حریب گرفته شده را به‌نمایش گذاشت.
وزیر اطلاع‌رسانی یمن در ادامه افزود: اقدام حوثی‌ها به انتقال دادن محموله‌های مین به‌وسیله جعبه‌ها و کانتینرهای مخصوص امدادرسانی، جنایتی است که میزان سوءاستفاده این گروه شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران از فعالیت‌های امدادرسانی بشردوستانه را به‌مثابه پوششی برای کشتار مردم یمن و ادامه اقدامات جنایت‌کارانه آنها به‌نمایش می‌گذارد و شاهدی بر استفاده آنها از فرودگاه و بنادر یمن برای قاچاق موشکهای بالستیک و پهپادهای ساخت رژیم ایران است.
معمر الاریانی در این راستا از جامعه بین‌المللی خواست تا ضمن تشدید فشارها بر شبه‌نظامیان نیابتی رژیم ایران برای بازداشتن آنها از اقدام به این‌گونه جنایات در حق غیرنظامیان، اقدامات فوری را برای قراردادن مجدد حوثی‌ها در فهرست سازمانهای تروریستی اتخاذ کند.
شایان ذکر است که نیروهای العمالقه یمن روز سه‌شنبه ۲۸دی در حریب در جنوب استان مأرب، مقادیر زیادی از مین‌ها و مواد منفجره‌ای را کشف و ضبط کردند که شبه‌نظامیان حوثی با سوءاستفاده از فعالیت‌های امدادرسانی در جعبه‌ها و کانتینرهای حاوی آرم نهادهای امداد‌رسان سازمان ملل متحد جاسازی و منتقل می‌کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f4fcb87f-8c3f-4614-835b-0e12a73c267e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات