728 x 90

قاتل مجاهدین در آتش سوخت

جمال جعفر ابراهیم معروف به ابومهدی مهندس که خون صدها بی‌گناه را بر زمین ریخت در بامداد ۱۳دی همراه با قاسم سلیمانی، بازوی سرکوب و سپاه خامنه‌ای، در آتش سوخت.

خبرنگار: از بین ایرانیا کی را بیشتر دوست داری؟

ابومهدی مهندس: خب آقا که فقط مال ایرانیا نیست. غیر از ولایت فقیه. حاج قاسم.

وی که به‌علت پرونده تخریب و ترورهایش در فهرست تروریستهای تأییدشده آمریکا قرار داشت، هم‌زمان با سقوط حکومت سابق عراق، از ایران به عراق بازگشت و پس از مدتی، با افشای پرونده‌های تروریستی‌اش دوباره به ایران گریخت. اما پس از خروج نظامیان آمریکا، به عراق بازگشت و در موضع معاون حشدالشعبی به کشتار مردم پرداخت.

انفجار وحشیانه قرارگاه حبیب ارتش آزادیبخش یکی از بیشمار جنایت‌های جلاد خامنه‌ای است.

ساعت ۱۹ و ۳۰دقیقه سه‌شنبه‌ ۱۱آبان ۱۳۷۸ قرارگاه حبیب در شمال بصره هدف یک حمله وحشیانه تروریستی قرار گرفت. این حمله توسط ابومهدی مهندس با یک خودرو کمپرسی حاوی دو و نیم تن مواد منفجره، به‌قصد انهدام کامل قرارگاه انجام شد.

خبرنگار: علیه منافقین هم توی عراق عملیات می‌کردید؟

ابومهدی مهندس: بله ما مهم‌ترین عملیات مثلا در وادی حبیب بعد از شهادت صیاد شیرازی که اونها گفتن ۱۳نفر تو این عملیات کشته شده یه ساختمون کامله که منهدم شد.

در جریان این جنایت ۵تن از مجاهدان به‌شهادت رسیدند: مجاهد شهید حمید احرار ۴۵ساله متولد ارومیه، مجاهد شهید محمدرضا دلیری ۴۰ساله متولد مشهد، مجاهد شهید حمید دانایی ۳۶ساله متولد رشت، مجاهد شهید عباس فروغ‌زاده ۳۱ساله متولد زابل و مجاهد شهید صفا صفابخش ۲۱ساله متولد کرج

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/47a7028b-b097-40a4-b89d-66dd1bd5c405"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات