728 x 90

فوران خشم قیام‌کنندگان عراقی در ۹استان علیه ترورهای جنایتکارانه و اشغالگری رژیم ولایت فقیه

کربلا - تظاهرات جوانان و مردم در اعتراض به ترور یکی از فعالان کمیته تظاهرات
کربلا - تظاهرات جوانان و مردم در اعتراض به ترور یکی از فعالان کمیته تظاهرات
  • فوران خشم قیام‌کنندگان عراقی در ۹استان علیه ترورهای جنایتکارانه و اشغالگری رژیم ولایت فقیه به آتش کشیدن کنسولگری رژیم آخوندی در کربلا.
  • شعارهای قیام‌کنندگان عراقی: این انقلابی است علیه رژیم ایران/ رژیم ایران اخراج اخراج، کربلا آزاد/ لااله الا الله، رژیم ایران دشمن خداست / ای کربلا محکم بایست، نجف با تو و در کنار توست.

درپی ترور ایهاب الوزنی از فعالان برجسته قیام و هماهنگ‌کننده برگزاری تظاهرات در کربلا و از مخالفان سرسخت اشغالگری رژیم ولایت فقیه، موج خشم و انزجار از ترورها و جنایتهای رژیم و مزدوران رژیم، سراسر عراق و به‌طور خاص استانهای میانی و جنوبی را فراگرفت.

جوانان شورشی در کربلا کنسولگری رژیم آخوندی را به آتش کشیدند.

قیام‌کنندگان خشمگین عراقی در بغداد و استانهای کربلا، نجف، میسان، واسط، بصره، بابل، دیوانیه و ذی‌قار در اعتراض به ترور فعال قیام ایهاب الوزنی با برگزاری تظاهرات و با آتش زدن لاستیک و بستن خیابان‌ها و جاده‌های اصلی انزجار خود را از کشتار تظاهر کنندگان و ترور فعالان قیام توسط وحوش خامنه ابراز داشتند و علیه رژیم ایران و دم و دنبالچه‌های آن در عراق شعار دادند و به قیام خود علیه اشغالگری رژیم ولایت فقیه شدت بخشیدند.

در بابل جوانان شورشی دفتر حزب‌الدعوه نوری مالکی سرسپرده جنایت‌پیشه ولی‌فقیه در عراق را به آتش کشیدند.

شهید ایهاب الوزنی: ما از مرگ هراسی نداریم و اگر ما را به‌قتل برسانید جوانان راه ما را ادامه خواهند داد.

یکی از قیام‌کنندگان در بیمارستان کنار پیکر ایهاب: شبه‌نظامیان رژیم ایران شبه‌نظامیان ولایت فقیه ایهاب را در جلوی خانه‌اش ترور کردند. شبه‌نظامیان ولایت فقیه وقیح ایهاب را ترور کردند و می‌خواهند یکی یکی ما را از سر راه بردارند. ما را تهدید می‌کنند و حکومت محلی هم سکوت اختیار کرده ببینید شبه‌نظامیان رژیم ایران چکار کردند.

 

تظاهرات کنندگان در کربلا شعار می‌دادند: الله اکبر یا علی، احزاب ما را به‌قتل می‌رسانند / ده بار، صدبار، جان بسپاریم دست از آرمانمان بر نمی‌داریم / لااله الا الله احزاب دشمنان خدا هستند / لااله الا الله، رژیم ایران دشمن خداست.

شعار تظاهر کنندگان در نجف: ای کربلا محکم بایست، نجف با تو و در کنار توست.

یک تظاهر کننده در کربلا: دم و دنبالچه‌های رژیم ایران عراق را ویران کرده‌اند.

  • اینها دم و دنبالچه‌های رژیم ایران هستند و شما در کربلا این دم و دنبالچه‌ها را می‌بینید و شناخته شده هستند داستان عتبات برای همه روشن است در عتبات آیا یک عراقی پیدا می‌کنید؟ حتی یک عراقی هم در عتبات نیست همه دم و دنبالچه‌های رژیم ایران هستند
  • در اربعین چه کسانی ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند؟ روزانه علیه ما کار می‌کنند ما را به زندان می‌اندازند اگر یک نفر علیه آنها حرفی بزند می‌ریزند به خانه‌اش. ۱۸ سال است که از این وضعیت نابسامان جانمان به لب رسیده. کشور ما توسط رژیم ایران اشغال شده از جوانان عراقی شریف و فرزندان اصیل این کشور، شیوخ و عشایر همگی با ما قیام کنند نگذارید کشور تان در این وضعیت باقی بماند. عشایر جنوب نباید ساکت بمانند همه چیز ما را ویران کردند مدرسه‌ها را ویران کردند آموزش را نابود کردند دیگر منتظر چه چیزی هستید؟ آیا منتظرید تا خانه‌تان را روی سرتان خراب کنند. چرا قیام نمی‌کنید.
  • این افراد پست و فرو مایه او را کشتند. لعنت بر استاندار احمد صافی که عبدالمهدی او را آورد ما از این دم و دنبالچه‌های رژیم ایران ترسی نداریم این کشور ماست در آن پرورش یافته‌ایم رژیم ایران آمده و بر کشورمان چنگ انداخته. بر داراییها و مردم و همه مقدرات کشورمان بلعیده. آیا بگذاریم همه اینها را رژیم ایران بخورد و ببلعد. هیچ‌کس زیر بار این حرف نخواهد رفت.

 

اعتراض پارلمانتر عراقی فائق الشیخ علی به ترور ایهاب الوزنی

پارلمانتر عراقی فائق الشیخ علی در اعتراض به ترور فعال عراقی ایهاب الوزنی انتخابات پارلمانی را تحریم کرد. وی مردم و قیام‌کنندگان اکتبر را به نیز به تحریم انتخابات فراخواند و از همه خواست که برای تکمیل این قیام طی ماههای آتی علیه رژیم ایران و شبه‌نظامیانش آماده شوند.

فائق الشیخ علی افزود، گزینه‌یی برایمان جز سرنگونی حکومت قاتلان جنایتکار وجود ندارد (سایت العربیه ۱۹ اردیبهشت).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80b7edde-10a2-4e0f-89bc-f8b243377fed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات