728 x 90

فغان و فریاد رئیسی جلاد درمانده در برابر قیام

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

فغان و فریاد جلاد درمانده در برابر قیام

رئیسی جلاد - پاکدشت تهران-پنجشنبه ۱۹آبان ۱۴۰۱

ما یقین داریم هم‌چنانی که هم‌چنانی که سیاست تحریم شکست خورد سیاست بی‌ثبات سازی کشور هم شکست‌ خورده و شکست خواهد خورد...

هشت سال جنگ را بر مردم تحمیل کردید فقط یک منطقه ما مثل پاکدشت قریب ۴۵۰شهید داره چقدر جفا کردید به این مردم. در جریان منافقین ۱۷هزار از بهترینها را به‌شهادت رساندید. رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس دیوان عالی کشور را به‌شهادت رساندید.

بدانید ملت ایران ملت فلان کشور در شرق و غرب عالم نیست ملتی آگاه با بصیرت مقتدر و مظلوم است بله مظلوم است اما در عین مظلومیت مقتدر است مورد ظلم و ستم شما قرار گرفته اما اقتدار هرگز از دستور کار او خارج نمیشه مقتدرانه ایستاده پای انقلاب و پای خون شهدا و من به شما دشمنان بگویم این درخت این درخت تناوری که رهبری فرمودند این پایش خون ریخته شده.

من بعضی از شهدای امنیت را این چند روز با پدر مادرهایشان صحبت کردم به مقام معظم رهبری هم گفتم عرض کردم آقا همین هفته خدمت آقا رفتم گفتم آقا برای من عجیب بود مادری که من با او صحبت می‌کردم بچه‌اش برای دفاع از امنیت کشور جانش را کف دستش گذاشته بود و ظلم کردند به او و ظلم کردند به این انقلاب و نظام، اغتشاشگران او را به‌شهادت رساندند.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۹آبان ۱۴۰۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/39bb68af-b6fb-4ced-82d3-13bc84438b01"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات