728 x 90

آه و فغان عوامل رژیم آخوندی نسبت به تعطیلی شبکه‌های برون‌مرزی به‌دلیل افلاس مالی

تعطیلی شبکه‌های برون‌مرزی به‌دلیل افلاس مالی
تعطیلی شبکه‌های برون‌مرزی به‌دلیل افلاس مالی

به‌دنبال تعطیلی شبکه‌های تروریستی و تبلیغاتی برون‌مرزی خامنه‌ای که روز ۲۱خرداد ۹۹ توسط پیمان جبلی معاون برون‌مرزی سازمان صدا و سیمای رژیم اعلام شد. روز شنبه ۲۴خرداد عوامل و مهره‌های ریز و درشت رژیم با آه و فغان وارد صحنه شدند و از رژیم آخوندی خواستند مانع از بسته شدن شبکه‌های برون‌مرزی شوند.

در این بیانیه که ۱۱۰تن از مهره‌های رژیم آنرا امضا کرده‌اند، "نسبت به‌سرنوشت ارتباط فرکانسی شبکه‌های الکوثر و سحر اردو که در روزهای گذشته به‌دلیل بدهی از سوی ماهواره‌های یوتل ست و پاک ست قطع شدند، هم‌چنین موج اف ام رادیو دری در افغانستان" ابراز نگرانی شده است.

این بیانیه "بر نقش استراتژیک رسانه‌های برون‌مرزی صدا و سیمای رژیم آخوندی تأکید و بی‌توجهی بدان، بی‌توجهی به آرمانهای رژیم و جبهه بنیادگرایی و صدور ارتجاع و گناهی غیرقابل بخشش خوانده شده است".

در انتهای بیانیه از همه دستگاهها و مقامهای رژیم خواسته شده بدون فوت وقت و به‌منظور جلوگیری از ضایعه جبران‌ناپذیر… . نسبت به رفع مشکلات ارزی معاونت برون‌مرزی رژیم اقدام کنند.

خاطرنشان می‌شود خبرگزاری سپاه پاسداران ۲۱خرداد ۹۹ به‌نقل از جبلی معاون برون‌مرزی سازمان رادیو و تلویزیون رژیم آخوندی نوشت: «به‌دلیل عدم پرداخت بدهی رادیو دری جمهوری پس از چهل سال قطع شد و تلویزیونهای پرس‌تی. وی، العالم و آی‌فیلم نیز در آستانه تعطیل قرار گرفته‌اند».
جبلی افزود: «از دست دادن این رادیو و موج اف ام آن‌ که مهمترین بستر پخش بوده، یک ضربه بزرگ به تبلیغات بین‌المللی ما می‌زند. طی روزها و هفته‌های آینده شبکه‌های مهم ما مثل پرس تی وی، العالم، آی فیلم انگلیسی و عربی نیز از روی ماهواره حذف خواهند شد.
مسئولان و نهادهایی که مسئول تأمین بودجه صدا و سیما و به‌ویژه مسئول تأمین ارزی صدا و سیما هستند، یا متوجه فجایعی که اتفاق می‌افتد، نیستند یا برایشان اهمیت ندارد و در هر دو صورت ما روزبه‌روز بی‌دفاع‌تر می‌شویم».

وی هم‌چنین گفت: «در طول این ۵ماه اخیر انجام داده، متأسفانه حتی یک دلار، یک یورو، یک درهم، یک دینار و... ارز بابت آن سهمیه و بابت گردش کاری که تمام مراحل قانونی آن هم انجام شده، به صدا و سیما داده نشده است».


خبرگزاری سپاه پاسداران نوشت: «شرکت ماهواره‌یی یوتل ست اوایل خرداد پخش شبکه الکوثر را به بهانه بدهیهای انباشته سازمان صدا و سیما به این شرکت ارائه خدمات ماهواره‌یی قطع کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd72231a-6a42-4601-816d-9cd3e6e61a3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات