728 x 90

فضیحتهای سیرک انتخاباتی رژیم و اقدامات سرکوبگرانه رژیم علیه کاندیداهای سلاخی شده

نمایش انتخابات
نمایش انتخابات

رسانه وابسته به احمدی‌نژاد از احضار و بازداشتهای غیرقانونی شماری از افراد نزدیک به او در نقاط مختلف کشور خبر داد و نوشت: عناصر امنیتی با تلفنهای ناشناس فعالان سیاسی و رسانه‌ای را به خانه‌هایی با آدرس های متفاوت فراخوانده و بدون طی مراحل قانونی از جمله حضور بازپرس، آنان را تحت بازجویی و فشارهای روحی و روانی قرارداده و برخی را نیز بازداشت کرده‌اند.

در این خانه‌ها هم‌چنین تلاش شده است از برخی افراد، اعترافهای ساختگی بگیرند تا از آنها به‌عنوان مستمسکی جهت اعمال مجازاتهای قضایی یا تحدید حقوق اساسی آنها استفاده شود. (تلگرام دولت بهار ۱۴خرداد)

حضور دختر رئیسی جلاد در تلویزیون حکومتی و تلاش مشمئز کننده برای شستن دستان خون آلاد جلاد ۶۷، با تنفر شدید در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد، به‌طوری که این موج انزجار حتی به تلویزیون رژیم نیز سرایت کرد.

تلویزیون رژیم ۱۳خرداد ۱۴۰۰

«مهمترین عنصر حاکمیت هستش چون من کارم سیاسی است کار سیاسی می‌کنم، یک نقد سیاسی هم بکنم. همین آقای رئیسی که دخترش آمد در صدا و سیما در صورتی که پدر بزرگ ایشان می‌گفتند که زن نباید به اسم کوچک حتی صدا کرد من نمی‌دانم موقع انتخابات همه نبایدها به باید برای زنان تبدیل میشه برای سو استفاده کثیف از زنان میشه این را من قبلش بگویم حاکمیت مقصر است که به زنان پر و بال نمی‌دهد» (تلویزیون شبکه آرارژیم۱۳خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d420b9b8-5a9e-406a-b085-7cd3849b5f91"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات