728 x 90

فضاحت تجارت فیلترشکن و فساد نهادینه در حاکمیت آخوندی

فساد آخوند ها
فساد آخوند ها

در پی سفر پسر انسیه خزعلی معاون رئیسی جلاد به کانادا و برملا شدن تجارت فروش فیلترشکن به ایران توسط او فضاحت تجارت فیلترشکن توسط مقامات حکومت آخوندی به یکی از موضوعات درگیری باندهای درونی رژیم تبدیل شده است روزنامه شرق وابسته به باند مغلوب در مطلبی در رابطه با این موضوع نوشت:

سال ۹۸ اسامی ۲۸شرکت خاص فروشنده فیلترشکن توسط وزارت وقت ارتباطات به قوه قضاییه تحویل داده شد اما تا امروز خبری از برخورد با آنان به‌منظور حفاظت از اطلاعات شهروندان نبوده است. مگر می‌شود که نتوان شفاف‌سازی کرد که چه کسی پشت تجارت فیلترشکن است. امروز تجارت چند صد میلیاردی در حوزه خرید و فروش فیلترشکن وجود دارد هیچ کسی جلوی این اقدام را نمی‌گیرد. (خبرگزاری حکومتی خبر آنلاین ۲۱شهریور)

 

 

عباس عبدی از مهره‌های باند مغلوب هم در ادامه درگیری باندهای درونی رژیم در مطلبی در روزنامه حکومتی اعتماد ۲۱شهریور به فساد نهادینه در حاکمیت آخوندی اشاره کرد و نوشت:‌

هنگامی که گفته می‌شود فساد نظام‌مند است برخی افراد رو ترش می‌کنند و این را علیه نظام تعبیر می‌کنند. سیاست‌هایی که به صورت نظام‌مند منشاء فساد و رانت هستند به اندازه‌ای هست که کسی را از پیمودن آنها ناامید نکند.

 

لازم به یادآوری است که کوس رسوایی و فضاحت اختلاسهای رژیم آخوندی سالهاست همه جا را پر کرده است. اینک بسیاری مقامات رژیم هم به گسترده بودن این امر اذعان می‌کنند. بر اساس آخرین گزارش سازمان شفافیت بین‌المللی ایران آخوندها در میان ۱۸۰کشور جهان در زمینه فساد در رتبه ۱۴۹ است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c34b8aed-46ca-483c-a28c-27bf775a64e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات