728 x 90

فضاحت بیسوادی و سوتی‌های آخوند رئیسی و مدارک تقلبی، صدای رسانه‌های حکومتی را درآورد

رئیسی جلاد ۶۷
رئیسی جلاد ۶۷

به‌دنبال فضاحت بیسوادی و سوتیهای آخوند رئیسی و مدارک تقلبی سرکردگان رژیم، بیسوادی اعضای دولت جلاد۶۷ نیز صدای رسانه‌های حکومتی درآورده است.

خبرگزاری حکومتی انتخاب تحت عنوان دکترهایی که انگلیسی نمی‌دانند، با اشاره به مواردی نظیر امیر عبداللهیان، پاسدار جلیلی، علی باقری و آخوند روحانی درباره آخرین نمونه این فضاحتها نوشت: ویدیوی تکلم علی سلاجقه، رئیس سازمان محیط‌زیست به زبان انگلیسی تبدیل به سوژه‌ای در فضای مجازی شد. سلاجقه در این کلیپ که از سخنرانی‌اش در نشست آب و هوایی گلاسگو منتشر شده، از روی کاغذ، متن انگلیسی خود را با غلط‌های فراوان می‌خواند که این امر نشان دهنده‌ٔ عدم تسلط وی بر زبان انگلیسی است، آن هم در حالی‌که که سلاجقه دوران تحصیلات دکتری و فوق دکترای خود را در آمریکا گذرانده است.

این منبع می‌افزاید: به کار بردن اشتباه لغات، تلفظ نادرست و عدم تسلط کافی به زبان انگلیسی در میان مسئولان کشور کم نبوده، اما همیشه این امر مطرح بوده است که چگونه مقامات رده بالای کشور که دست‌کم یک مدرک دکترا دارند در صحبت کردن به این زبان اینچنین عاجز می‌مانند. (خبرگزاری حکومتی انتخاب ۲۲آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2009582f-c83d-457c-8cfe-c106ee334947"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات