728 x 90

فریدون مجلسی دیپلمات سابق رژیم، مذاکره هسته‌یی را شبیه یقه‌گیری خیابانی توصیف کرد

فریدون مجلسی دیپلمات سابق رژیم
فریدون مجلسی دیپلمات سابق رژیم

فریدون مجلسی دیپلمات سابق رژیم،  وضعیت مذاکرات هسته‌یی را  شبیه یقه‌گیری خیابانی تشبیه کرده و نسبت به  دولت رئیسی جلاد  گفت تجربه دیپلماتیک، آگاهی سیاسی و قدرت‌بیان نداردورسیدن به توافق چیزی نیست که آمریکا به آن احتیاج ضروری داشته باشد.برای ما مهم است، هم به آن احتیاج داریم.

مجلسی در ادامه گفت: «رسیدن به توافق هسته‌یی چیزی نیست که ایالات متحده آمریکا به آن احتیاج ضروری داشته باشد. برای آمریکا رسیدن به تفاهم مهم است، اما بدون این احتمال هم، اموراتش را به پیش می‌برد.

این کارگزار رژیم با اذعان به ورشکستگی و نیاز آخوندها برای رسیدن به توافق افزود: «اما توافق برای ما هم مهم است، هم به آن احتیاج داریم. این ماییم که به‌خاطر تحریم، استقلال اقتصادی و بانکی‌مان را از دست رفته می‌بینیم و به همین دلیل لازم است، همه تلاش‌مان را برای رسیدن به تعامل با نظام بین‌الملل و مشخصاً آمریکا به کار بگیریم».

الان صحبت شبیه یقه‌گیریهای خیابانی شده است. یعنی ایران می‌گوید چون آمریکا از برجام خارج شده است، اول باید آمریکایی‌ها تحریم‌ها را بردارند از کاخ‌سفید هم این پیام صادر می‌شود که ایران اول به تعهدات پیشین برگردد تا بتوانند قدمی بردارند. این هرج و مرج در شرایطی است که نه آمریکا، بلکه چهره ناموجهی به نام دونالد ترامپ برگه خروج کشورش از برجام را امضاء کرد، آن هم در شرایطی که در ۴سال کاخ‌سفیدنشینی به کرات تصمیم‌هایی اینچنینی را اجرایی کرد. ـ (سایت دیده‌بان رژیم ۲۷بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/624c63db-b2b0-4d25-a987-976f0636b538"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات