728 x 90

فروش جایزه یوروویژن توسط گروه موسیقی اوکراینی برای خرید پهپاد برای ارتش اوکراین

گروه موسیقی اوکراینی «کالوش ارکسترا»
گروه موسیقی اوکراینی «کالوش ارکسترا»

اعضای گروه اوکراینی کالوش اُرکسترا که به‌تازگی عنوان قهرمانی رقابتهای آواز یوروویژن را به‌دست آورده‌اند، جایزه قهرمانی خود را در یک حراجی فروختند تا با پول آن به هموطنانشان در برابر تجاوز نظامی روسیه کمک کنند.
یورونیوز روز دوشنبه ۹خرداد نوشت: گروه موسیقی اوکراینی از فروخته شدن این جایزه به‌مبلغ ۹۰۰هزار دلار خبر داد. این گروه پول را به حساب بنیادی که کارش کمک به ارتش اوکراین است واریز کرده که از این پول برای خرید یا تجهیز پهپادهایی برای ضربه زدن به منافع و مواضع ارتش روسیه استفاده کنند.
این جایزه که یک میکروفن بزرگ از جنس کریستال و منقش به آرم رقابتهای یوروویژن است، که از طریق یک حراجی آنلاین در فیس‌بوک به گروه وایت‌بیت شرکت فعال در زمینه رمزارزها به‌عنوان خریدار یاد شده است. در بیانیه وایت بیت که در خرید و فروش بیت‌کوین شهرت دارد، خطاب به این گروه موسیقی آمده، بچه‌ها شما فوق‌العاده‌اید...
لازم به ذکر است که این گروه موسیقی اوکراینی برنده مسابقه یوروویژن ۲۰۲۲ شد، اوکراین به‌رسم معمول میزبان دور بعدی مسابقات یوروویژن خواهد بود. ولودیمیر زلسنکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در پیام تبریک خود به اعضای این گروه ابراز امیدواری کرده بود این مسابقات در بندر محاصره شده ماریوپل برگزار شود. چند روز پس از کسب این قهرمانی، آزوف‌ستال آخرین سنگر نیروهای اوکراینی در ماریوپل، سقوط کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a89c7c58-31a1-4b4f-a056-1ce030e26e7a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات