728 x 90

فرمانده سنتکام: رژیم ایران عامل اصلی بی‌ثبات کننده در خاورمیانه است

ژنرال مایکل کوریلا
ژنرال مایکل کوریلا

ژنرال مایکل کوریلا فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، سنتکام روز شنبه ۱۲آذر، در یک موضع‌گیری ارسال سلاح و مهمات از سوی رژیم ایران از طریق دریای عمان به شبه‌نظامیان حوثی در یمن واکنش نشان داد و اظهار داشت آمریکا بر تعهد خود برای مقابله علیه دخالت‌های منطقه‌ای رژیم ایران پایبند است و بر آن تأکید کرد.

وی ٰبا انتشار توئیتی که در حساب رسمی این نهاد نظامی آمریکا به اشتراک گذاشته شد نوشت: «ایران هم‌چنان عنصر اصلی بی‌ثبات کننده در خاورمیانه است. ما برای امنیت و ثبات در منطقه به مقابله با رفتار بد ایران متعهد هستیم».

ناوگان پنجم آمریکا و نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌یی اعلام کردند که محموله ضبط شده شامل بیش از حدود یک میلیون و یک صد هزار گلوله انواع مسلسل و انواع چاشنی‌های انفجاری برای آر.پی.جی و دیگر پرتابه‌ها است که در یک لنج در دریای عمان به مقصد یمن را کشف کرده‌اند که نقض آشکار قطعنامه ۲۲۱۶ شورای امنیت سازمان ملل در ارسال سلاح به شبه‌نظامیان حوثی به‌شمار می‌رود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1f02ddd1-a229-479d-9f2a-fc5aa051db0b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات