728 x 90

فرانسه خواهان یک واکنش بین‌المللی قوی‌تر در قبال برنامه موشکی جمهوری اسلامی شد

کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه
کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه

به‌گزارش خبرگزاری رویترز پنجشنبه ۲۰بهمن، کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه در مورد توسعه موشک‌های بالستیک رژیم ایران، خواستار «‌یک واکنش بین‌المللی قوی‌تر» شد.
وی در گفتگوی تلفنی با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد باید به رژیم ایران در رابطه با نقض فعالیت‌های هسته‌یی در افزایش غنی‌سازی و عدم پاسخگویی به نگرانیهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برخورد قاطع اتخاذ شود.
موضوع گفتگوی وزیر امور خارجه فرانسه با همتای خود در مورد فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده رژیم ایران در زمینه افزایش تهدیدات توسعه و گسترش زرادخانه‌های موشکی و موشک بالستیک در این کشور صورت گرفت.
وی تصریح کرد که رژیم ایران پیرامون پاسخگویی به نگرانی آژانس انرژی اتمی کارشکنیهای خود ادامه می‌دهد و به مخفی‌کاریهای خود در زمینه فعالیت‌های اتمی ادامه می‌دهد.
این در حالیست که پیش از این رافائل گروسی، مدیرکل آژانس جهانی انرژی اتمی در ملاقات با نمایندگان پارلمان اروپا هشدار داده بود که رژیم ایران توانایی ساخت چند بمب اتمی را به‌دست آورده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4faf0d1f-856e-47b8-b8c5-d60b27f62b11"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات