728 x 90

فرار به‌جلو رئیسی جلاد در مجمع عمومی در ماورای وقاحت همراه با گرفتن پاچه مجاهدین و معترضان جهانی به‌قتل مهسا امینی

رئیسی جلاد در مجمع عمومی ملل متحد
رئیسی جلاد در مجمع عمومی ملل متحد

فرار به جلو رئیسی جلاد در مجمع عمومی در ماورای وقاحت همراه با گرفتن پاچه مجاهدین و معترضان جهانی به‌قتل مهسا امینی

جلاد۶۷ که در نیویورک با قویترین خروش اعتراض از سوی ایرانیان آزاده و همه معترضان به‌قتل‌عام و سایر جنایات سرکوبگرانه و تروریستی آخوندها روبه‌رو شده است، تنها راه را در فرار به جلو در ماورای وقاحت، پیدا کرد و مدعی شد که از مردم ایران و دادخواهان و قیام‌کنندگان در شهرهای سراسر ایران تا محکوم کنندگان قتل‌عام و جنایات وی در اقصی نقاط جهان، همگی عدالت و حقوق‌بشر را زیرپا نهاده‌اند و بیخود و بی‌جهت صحبت از دادخواهی و حسابرسی از جلادانی مثل او می‌کنند!

جلاد وقیح قتل‌عام۶۷، از قتل وحشیانه مهسا امینی تحت عنوان «یک رخداد در حال بررسی در جمهوری اسلامی ایران و سکوت مرگبار درباره قتل دهها زن در یکی از کشوها» دم زد، و مدعی استاندارهای حقوق‌بشر در سراسر جهان شد و گفت:

جمهوری اسلامی، استانداردهای دوگانه برخی از دولتها در زمینه حقوق‌بشر را مهمترین عامل نهادینه شدن نقض حقوق انسان دانسته که پیآمد آن، موضع‌گیریهای متنوع و متعدد در قبال یک رخداد در حال بررسی در جمهوری اسلامی ایران و سکوت مرگبار درباره قتل دهها زن بی‌پناه در مدت کوتاهی در یکی از کشورهای غربی است. تا زمانی که این دوگانگی پابرجا باشد، حقوق‌بشر از گزند نقضهای مکرر در امان نخواهد بود.

 

جلاد ۶۷ هم‌چنین به پاچه‌گیری از مجاهدین پرداخت و در غیظ ناشی از خروش کوبنده دادخواهی و محاکمه رئیسی و خامنه‌ای به‌خاطر قتل‌عام ۶۷ و نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت در برابر مقر ملل متحد وحشت‌زده از ۴ دهه مقاومت انقلابی و خیزشهای مردمی و خشم خروشان مردم در همین روزها در در شهرهای میهن، زوزه سرداد.

 

رئیسی هم‌چنین داغ دل خامنه‌ای را از هلاکت دژخیم جنایتکار قاسم سلیمانی را تازه کرد و در ماورای وقاحت از قاتل مجاهدین و خلقهای منطقه به‌ویژه در عراق و سوریه تحت عنوان «قهرمان مبارزه با تروریسم» یاد کرد و عکس دژخیم را که در این روزها در خیابانهای شهرهای کردستان و سایر شهرهای ایران توسط جوانان میهن پایین کشیده می‌شود، بالای سرش گرفت:

از زمانی که رئیس‌جمهور وقت ایران محمدعلی رجایی پای خود را که آثار شکنجه‌ٔ رژیم تحت حمایت آمریکا در آن نمایان بود، روی این تریبون گذاشت، بیش از چهل سال می‌گذرد. او مدتی پس از آن سخنرانی، به دست گروهک تروریستی مورد حمایت آمریکا به‌شهادت رسید.

ملت ایران که خود قربانی تروریسم بوده است، امروز به تکیه‌گاه امنیت در منطقه و پیش‌تاز راستین مبارزه با تروریسم در جهان تبدیل شده است.

مدتی پیش رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که داعش را آمریکا ایجاد کرده است؛ برای ما فرقی نمی‌کند که داعش، ساخته‌ٔ دست کدام‌یک از دولتهای آمریکا باشد.

فرماندهی و قهرمان این جنگ علیه تروریسم و نابود کننده‌ٔ داعش کسی نبود جز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی (بالا بردن عکس پاسدار سلیمانی). کسی که در راه آزادی ملت‌های منطقه به‌شهادت رسید و رئیس‌جمهور سابق آمریکا سند این جنایت را به اسم خود زد.

ما اجرای عدالت و محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را از طریق یک دادگاه عادلانه تا حصول نتیجه قطعی دنبال خواهیم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb07ae3c-3934-4c88-adb8-e04944655752"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات