728 x 90

فاینشنال تایمز: نگرانیها در رابطه با ادامه فعالیت‌ها و مخفی‌کاریهای رژیم ایران

اتمی رژیم آخوندی - عکس از آرشیو
اتمی رژیم آخوندی - عکس از آرشیو

روزنامه فاینشنال تایمز روز جمعه ۱۲خرداد، در گزارشی نوشت نگرانیها در رابطه با ادامه فعالیت‌های و مخفی‌کاریهای رژیم ایران برای رسیدن به سلاح هسته‌یی در میان مقامات آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی افزایش یافته است و نسبت به آن هشدار داده‌اند.
فاینشنال تایمز نوشت: قدرتهای آمریکا و اروپا بحثها را در مورد چگونگی تعامل با ایران بر سر فعالیت‌های هسته‌ای‌اش از سر گرفته‌اند، در حالی‌که نگرانی‌ها مبنی بر این‌که گسترش برنامه تهاجمی جمهوری اسلامی باعث ایجاد یک جنگ منطقه‌یی شود، افزایش یافته است.
این اقدام نشان‌دهنده تغییر تفکر غربی است و بر نگرانی‌ها در مورد تشدید بحران تأکید می‌کند، زیرا تهران اورانیوم را به حدی غنی‌سازی کرده است که مقامات آمریکایی در ماه‌های اخیر هشدار داده‌اند که می‌تواند در کمتر از دو هفته مواد کافی برای یک سلاح هسته‌یی تولید کند...
در همین حال یک کارشناس در امور بحران در این باره اظهار داشت: «E۳ بیشتر به واشنگتن نگاه می‌کند تا ببیند آیا دولت بایدن تصمیمی می‌گیرد یا خیر، اما آنها ناامید شده‌اند زیرا ایالات متحده فقط می‌خواهد تا پس از انتخابات ۲۰۲۴ روی این موضوع سرپوش بگذارد. نگرانی اصلی در اینجا انتخاب مجدد رئیس‌جمهور است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ee560ea-ddf5-49c0-b27d-0def9cff75bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات