728 x 90

فاکس نیوز: گروه ضربت ناو هواپیمابر آمریکا ظرف ۴۸ساعت در کانال سوئز خواهد بود

گروه ضربت ناو هواپیمابر آمریکا ظرف ۴۸ساعت در کانال سوئز خواهد بود
گروه ضربت ناو هواپیمابر آمریکا ظرف ۴۸ساعت در کانال سوئز خواهد بود

تلویزیون  فاکس‌ نیوز روز سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸ گزارش داد: اطلاعات مبنی بر تهدید علیه نیروهای آمریکایی در خاورمیانه اواخر جمعه به سطحی رسیده بود که کاخ سفید و فرماندهی مرکزی آمریکا تصمیم به اعزام نام لینکلن به منطقه گرفتند.  این یک اقدام احتیاطی است که پیامی پیشگیرانه به رژیم ایران می‌فرستد که پرسنل و نیروی نظامی آمریکا را تهدید نکند.

کفیل وزارت دفاع در توئیتی افزود: ما از رژیم ایران می‌خواهیم تمامی تحریکات را متوقف کند. ما رژیم ایران را برای هر حمله‌یی علیه نیروها و منافع آمریکا مورد حسابرسی قرار خواهیم داد.

فاکس نیوز گزارش کرد گروه ضربت ناو هواپیمابر یو.اس.اس آبراهام لینکلن قرار بود ظرف دو هفته عازم خلیج شود ولی اکنون به آن دستور داده شده است به‌جای رفتن به بندری در کرواسی مستقیماً به سوی کانال سوئز برود جایی که ظرف ۴۸ساعت آینده در آن جا خواهد بود.

تهدید علیه نیروهای آمریکا بر اساس اطلاعات اخیر و ارزیابی‌هایی در مورد عراق جایی که آمریکا تقریباً ۷۰۰۰نیرو دارد و کویت و سوریه و احتمالاً در دریای یمن و تنگه باب‌المندب می‌باشد. رژیم ایران در تمامی این مکانها دارای نیروهای جنگنده شبه‌نظامی شیعی متحد خود می‌باشد ولی پنتاگون همچنین ۴تا۶بمب‌افکن را مجدداً به خاورمیانه می‌فرستد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d70c0ae4-3a99-4b7f-a46f-39fbc22777c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات