728 x 90

فاکس نیوز – گردهمایی در اشرف ۳- مریم رجوی: رژیم آخوندی با یک جامعه انفجاری روبه‌رو است

تلویزیون فاکس‌ نیوز گزارشی از گردهماییهای اشرف ۳ پخش کرد و به‌ نقل از خانم رجوی گفت: رژیم آخوندی با یک جامعه انفجاری و با یک جنبش مقاومت سازمان‌یافته مواجه است و بخشهایی از این گزارش در زیر می‌آید.

 

تلویزیون فاکس نیوز، ۱۴ژوییه ۲۰۱۹

اریک شاون مجری فاکس نیوز:

اپوزیسیون ایران گردهمایی سالانه‌اش را برگزار کرده و طی آن از اروپا خواسته است تا از سیاست دونالد ترامپ پیروی کند و رژیم ایران را به‌عنوان تهدید به‌رسمیت بشناسد.

 

در سال جاری برای اولین بار حامیان مجاهدین در محل جدید این گروه در آلبانی جمع شدند. یک تجمع عظیم نیز قبلش درست در حومه پاریس برگزار شده بود.

 

همه ساله این مناسبت طیف متنوعی از مقامات ارشد آمریکا از هر دو حزب را گردهم می‌آورد. در سال جاری از جمله کسانی که در این گردهمایی خواستار توقف معاملات اروپا با رژیم ایران بودند شهردار رودی جولیانی بودند.

 

رودی جولیانی: من خامنه‌ای و روحانی و همه اعوان و انصارشان را متهم می‌کنم به‌قتل نه فقط قتل بلکه به‌قتل‌عام و جنایات علیه بشریت.

چطور ما می‌توانیم اینها را تحمل کنیم و خودمان را در آینه نگاه کنیم. چطور ما می‌توانیم با چنین چیزی ۴۰سال زندگی کنیم؟

 

خانم مریم رجوی - رژیم آخوندی در بحرانی جدی فرو رفته است.

فاکس نیوز:‌ او رهبر بزرگترین گروه اپوزیسیون ایران است، مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران. وی گفته است حملات اخیر به نفتکشها در خلیج‌فارس و ساقط کردن پهپاد آمریکا که آمریکا تهران را مقصر خوانده، همگی نشان‌دهنده ضعف این رژیم هستند.

خانم مریم رجوی: ‌ این رژیم با یک جامعه انفجاری و با یک جنبش مقاومت سازمان‌یافته مواجه است و با آمریکایی که چندان عجله‌یی به کمک به آن در لحظه حساس مانند قبل ندارد.

فاکس نیوز:‌ رجوی می‌گوید تحریم‌های اقتصادی جدید که توسط دونالد ترامپ علیه رژیم ایران اعمال شده‌اند فشارهای مالی بر این حکومت را افزایش داده‌اند و تنها راه تغییر رفتار این رژیم ازسرگیری تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل می‌باشد که قبل از توافق اتمی اعمال شده بودند و میلیاردها دلار تجارت این رژیم را متوقف کرده بود.

رجوی می‌گوید این پول تنها این رژیم را جری‌تر ساخته است.

خانم رجوی: ‌این تحریم‌ها که در ۲۰۱۵لغو شدند به نفع مردم ایران نبوده‌اند. داراییهای از فریز خارج شده برای سرکوب بیشتر و جنگ‌طلبی هزینه شدند.

فاکس نیوز:‌این گروه در خیابانهای واشنگتن و اروپا هم تظاهراتی برگزار کرده بود و اینها در حمایت از تظاهرات بیشماری است که در داخل ایران برگزار شده‌اند و این جایی است که رجوی می‌گوید آینده کشورش تعیین می‌شود.

خانم رجوی: جامعه بین‌المللی بایستی حق مقاومت ایران را به‌رسمیت بشناسد تا این رژیم را سرنگون نماید.

فاکس نیوز:‌ رژیم ایران مدتهاست که شورای ملی مقاومت را یک گروه تروریستی خوانده است و حامیان این شورا را به‌خاطر مخالفت با این رژیم اعدام کرده است.

اما اعدامها تظاهر کنندگان را از اعتراضات در خیابان‌ها علیه رژیم متوقف نکرده است و این تظاهرات کماکان در داخل ایران ادامه دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c4d6a46f-8658-4f2d-9866-66da043365df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات