728 x 90

فاکس نیوز: واحدهای شورشی در ایران وب‌سایتها و دوربینهای امنیتی رژیم را تسخیر کردند

فاکس نیوز
فاکس نیوز

فاکس نیوز ۱۲خرداد ۱۴۰۱: در حالیکه اعتراضات در ایران در بحبوحه افزایش قیمت‌ها و فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان افزایش یافته، و مردم در اعتراضات ضددولتی در سراسر ایران خواستار برکناری علی خامنه‌ای ولی‌فقیه شده‌اند، مخالفان ایرانی روز پنجشنبه با دادن گزارشی از تسخیر هزاران دوربین نظارتی در اطراف تهران و دهها وب‌سایت حکومتی خبر دادند. این در حالی است، که شورشیان در بحبوحه تظاهرات گسترده ضدحکومتی تلاش‌های خود را علیه رژیم گسترش می‌دهند.

مجاهدین خلق اعلام کردند در راستای یک تهاجم سایبری گسترده همزمان با سالمرگ خمینی بیش از ۵۰۰۰ دوربین را در اطراف پایتخت از کار انداخته و ۱۵۰ وبسایت شهرداری هدف قرار گرفت.

این وب‌سایتها تصاویر مسعود و مریم رجوی در بالای تصویر خامنه‌ای که با علامت ابطال «ضربدر» قرمز شده، نشان می‌دهد. آنها خواهان قیام برای سرنگونی رژیم شدند.

 

در ادامه گزارش فاکس نیوز به‌نقل از منابع مجاهدین خلق آمده است، بهم‌ریختگی در سیستم رژیم نتیجه انسجام در مقاومت آنهاست که شبکه‌ای در داخل ایران دارند و نمادهای حکومتی را تخریب می‌کنند، اعتراضات را گسترش می‌دهند و باعث بهم‌ریختگی در ارکان رژیم می شوند.

آنها در ژانویه مجسمه قاسم سلیمانی را به آتش کشیدند و ایستگاه‌های رادیویی را مختل کردند. آنها پیش از این نیز به وب‌سایت‌های رسمی حکومتی ضربه زده‌اند و شعارهای ضدحکومتی را در ایستگاههای رادیویی و میادین پخش کرده‌اند.

مجاهدین هم‌چنین روز پنجشنبه گفتند از طریق کانال‌های رسمی حکومتی پیامک‌هایی با شعارهایی مانند «مرگ بر خامنه‌ای» ارسال شده است.

 

فاکس نیوز افزود: هدف قرار دادن ۱۵۰ وبسایت شهرداری تهران و قطع بیش از ۵۰۰۰ دوربین امنیتی و صدها سرور آنها که برای سرکوب قیامها استفاده می‌شد، چهارمین اقدام در نوع خود در سلسله تهاجم‌های زنجیره‌ای است که یگانهای مقاومت وابسته به اصلی‌ترین اپوزیسیون ایران، مجاهدین، انجام می‌دهند.

علی صفوی، از اعضای روابط خارجی شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) که سازمان مجاهدین خلق یکی از اعضای آن است، به فاکس نیوز دیجیتال گفت متعهد شده است که در داخل ایران دیوار سانسور، تبلیغات، ترس و ارعاب حکومت دینی حاکم را در هم بشکند و مردم ایران را به مبارزه و مقاومت در برابر رژیم آخوندها ترغیب نماید.

گروه‌های مقاومت شرایط انقلابی را در خلال اعتراضات دریافته‌اند، به‌طوری که مریم رجوی هفته گذشته اعلام کرد «انقلاب در راه است» و آبادان را «نتیجه حاکمیت ۴۳ساله رژیم آخوندی» خواند که برای مردم ایران چیزی جز جنایت، فساد و دزدی به ارمغان نیاورده است». (فاکس نیوز۱۲ خرداد)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d162c42f-b6ce-4056-8596-f58087065a9d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات