728 x 90

فاکس نیوز: مریم رجوی در پیامی خواستار تعقیب رئیسی و خامنه‌ای در در دادگاه لاهه به اتهام جنایت علیه بشریت شد

فاکس نیوز - گزارشی از تظاهرات ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت ایران در نیویورک
فاکس نیوز - گزارشی از تظاهرات ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت ایران در نیویورک

فاکس نیوز در گزارشی از تظاهرات ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت ایران در نیویورک گفت: مریم رجوی خواستار تعقیب رئیسی و آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در دادگاه جهانی لاهه به اتهام جنایت علیه بشریت شد.

در این گزارش که توسط اریک شارون تهیه شده است آمده است: تظاهر کنندگان با انتقاد از قرارداد ۶میلیارد دلاری بایدن با ایران، خواهان اجرای عدالت برای قربانیان کشته شده توسط رژیم هستند.

معترضان در مقابل سازمان ملل تجمع کردند و خواستار محاکمه رئیسی شدند.
سازمان ملل متحد - در حالی که ابراهیم رئیسی، روز سه‌شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می‌کرد، هزاران معترض در بیرون او و رژیمش را قاتلان تروریست می‌خواندند که باید با عدالت روبه‌رو شوند.

جمعیت زیادی از معترضان شعار می‌دادند: «مرگ بر رژیم تروریستی در ایران. رئیسی قاتل است، مرگ بر رئیسی، جمعیت بارها شعار می‌دادند. رئیسی را محاکمه کنید، حالا، حالا، حالا! تغییر رژیم در ایران توسط مردم ایران.

علیرضا جعفرزاده، معاون دفتر شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: چند هزار نفر از شما از سراسر ایالات متحده، از بیش از ۴۰ ایالت آمده‌اید تا بیایید و پیام محکمی به اعضای سازمان ملل بدهید که ابراهیم رئیسی متعلق به سازمان ملل نیست. او یک قاتل کشتار دسته‌جمعی است. او باید به جرم جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی محاکمه شود.
NCRI بزرگترین سازمان اپوزیسیون ایران است که برای چندین دهه علیه رژیم تئوکراتیک مبارزه کرده است.

مریم رجوی، پرزیدنت شورای ملی مقاومت در یک پخش ویدیویی خطاب به تظاهر کنندگان گفت: «امروز یکی از زشت‌ترین و سیاه‌ترین روزهای سازمان ملل است، زیرا رئیس‌جمهور خونخوار رژیم آخوندها در آنجا حضور دارد.
او خواستار تعقیب رئیسی و علی خامنه‌ای در دادگاه جهانی لاهه به اتهام جنایت علیه بشریت شد. آنها باید رژیم آخوندی را تحت فصل هفتم منشور ملل متحد به‌عنوان تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی قرار دهند»... .
جعفرزاده در جمع حاضران گفت: ما بسیار مطمئن هستیم که پیروز می‌شویم. ما پیروز خواهیم شد، مردم ما آزاد خواهند شد».

مقاومت ایران با افرادی مانند شما که روزبه‌روز اینجا بوده‌اند و تا زمانی که ایران آزاد نشود، اینجا هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/478202f8-21d4-4afc-8cd7-e222802643b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات