728 x 90

فاکس‌نیوز: دادستانهای بلژیک می‌گویند منشاء توطئهٔ علیه گردهمایی شورای ملی مقاومت بالاترین سطوح حکومت ایران بوده است

فاکس‌نیوز: دادستانهای بلژیک می‌گویند منشاء توطئهٔ علیه گردهمایی شورای ملی مقاومت بالاترین سطوح حکومت ایران بوده است
فاکس‌نیوز: دادستانهای بلژیک می‌گویند منشاء توطئهٔ علیه گردهمایی شورای ملی مقاومت بالاترین سطوح حکومت ایران بوده است

فاکس‌نیوز:

دادستانهای بلژیک می‌گویند

منشاء توطئهٔ علیه گردهمایی شورای ملی مقاومت

بالاترین سطوح حکومت ایران بوده است

مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت

که هدف این حمله بوده است گفت:

همان‌طور که در استماع هفت‌ساعته‌ام تأکید کردم، شورای عالی امنیت رژیم

به‌ریاست روحانی تصمیم به‌بمب‌گذاری در گردهمایی سالانهٔ مقاومت در ویلپنت را اتخاذ کرد و ولی‌فقیه این رژیم خامنه‌ای، آن‌را تأیید کرد

مریم رجوی:

خامنه‌ای، روحانی و ظریف و علوی وزیر اطلاعات آخوندها

باید به‌خاطر چند دهه جنایت و تروریسم

در برابر عدالت قرار گیرند

یک دیپلمات (رژیم) ایران که متهم است در پشت حملهٔ تروریستی خنثی شده در سال۲۰۱۸ علیه یک گروه مخالف ایرانی در نزدیکی پاریس قرار داشته، با مطرح کردن مصونیت دیپلماتیک، در روز اول محاکمه‌اش... شرکت نکرد.

اسدالله اسدی یکی از ۴نفر دستگیر شده به‌خاطر ... توطئهٔ بمب‌گذاری در گردهمایی مخالفان ایرانی... در پاریس بود. هر کدام از آنها با ۲۰سال زندان به‌خاطر تلاش برای کشتار تروریستی و مشارکت در فعالیت‌های یک گروه تروریستی مواجهند.

دادستانها می‌گویند، اسدی با در اختیار داشتن مواد منفجره، از ایران به‌وین سفر کرد و آن‌را به یک زوج... در رستوران پیتزا هات در لوکزامبورگ تحویل داد. زوج مذکور در حال حرکت به‌سمت پاریس، در روز ۳۰ژوئن۲۰۱۸ در بلژیک دستگیر شد.

دادستانها بر این عقیده‌اند که منشاء توطئهٔ مذکور بالاترین سطوح حکومت ایران بوده است...

شورای ملی مقاومت ایران، گروه مخالفی که قرار بود هدف قرار بگیرد گفت که منشاء این طرح در تهران است و سران دیکتاتوری مذهبی را به‌خاطر این توطئه مقصر آن دانست.

مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران که گفته شده هدف این حمله بوده است، طی بیانیه‌یی، گفت: «همان‌طور که در استماع هفت‌ساعته‌ام تأکید کردم، شورای عالی امنیت (رژیم) به‌ریاست حسن روحانی تصمیم به‌بمب‌گذاری در گردهمایی سالانهٔ مقاومت در ویلپنت را اتخاذ کرد و خامنه‌ای ولی‌فقیه این رژیم، آن‌را تأیید کرد. خامنه‌ای، روحانی و جواد ظریف و محمود علوی وزیر اطلاعات آخوندها، باید به‌خاطر چند دهه جنایت و تروریسم، در برابر عدالت قرار گیرند».

در (گردهمایی) سال۲۰۱۸ میهمانان شامل وکیل ترامپ رودی جولیانی از هواداران شورای ملی مقاومت و هم‌چنین رئیس پیشین کنگره نیوت گینگریچ بودند.

این دادگاه در یک مقطع پیچیدهٔ سیاسی برای روابط اتحادیهٔ اروپا و (رژیم) ایران و ایالات متحده با (رژیم) ایران برگزار می‌شود.

فرزین هاشمی عضو کمیسیون خارجهٔ شورای ملی مقاومت ایران در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفت: «تجربه ۴۰سال گذشته نشان داده و اثبات کرده که این رژیم فقط زبان قدرت را درک می‌کند و امتیاز دادن به‌این رژیم فقط باعث جری‌تر شدن آن می‌شود تا بیش ‌از‌ پیش درگیر تروریسم یا دیگر فعالیت‌های شرورانه در منطقه و هم‌چنین سرکوب مردم ایران بشود». (سایت فاکس‌نیوز: ۱۰ آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/efc45c29-706e-43dc-803c-f1130514da70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات