728 x 90

غیظ و استیصال رژیم از همیاری مردم با زندانیان شورشی

زندان - عکس از آرشیو
زندان - عکس از آرشیو
  • دادستان جنایتکار استان کردستان: هر کس مخفیگاه برای زندانیان فراری فراهم کند مجازات می‌شود.

شمار زیادی از زندانیان سقز که روز جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ دست به شورش زدند و دهها تن موفق به فرار شدند.

حکومت آخوندی از همیاری مردمی و پناه دادن به زندانیان شورشی و فراری به خشم آمده و به‌رغم بسیج گسترده و دیوانه‌وار تاکنون از دستیابی به آنها ناکام مانده است.

محمد جباری دادستان جنایتکار رژیم در کردستان گفت: برخی اخبار و گزارشهای رسیده حاکی از آن است که تعدادی افراد آگاهانه و ناآگاهانه قصد فراهم کردن محل اختفا، پنهان و مخفیگاه زندانیان را داشته که به آنان هشدار داده، افرادی که این متواریان را مخفی و یا وسیله، زمینه اختفا و فرار آنها را فراهم سازند، مرتکب جرم شده و پس از شناسایی، برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد. (خبرگزاری تسنیم ۱۰ فروردین ۹۹)

 

سردژخیم قضاییه خامنه‌ای آخوند ابراهیم رئیسی نیز با استاندار رژیم در کردستان تماس تلفنی گرفت و مسأله فرار زندانیان سقز را مورد بررسی قرار داد. خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۱ فروردین نوشت:‌ در تماس تلفنی رئیسی، استاندار کردستان بهمن مرادنیا اقدامات مختلف در جهت تأمین امنیت استان و موضوعات اخیر مربوط به زندان سقز را ارائه کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/018bff45-09b3-41ac-bd08-0981abe3930e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات