728 x 90

غارت نان از سفره‌های مردم

روز دوشنبه ۸مهر ۹۸ رئیس اتاق اصناف تهران با اعلام قیمت انواع نان تأکید کرد: ،هیچ نانی نباید خارج از قیمت مصوب عرضه شود و نانی گران‌تر از ۳هزار تومان نداریم».

و به این شکل، کارگزاران غارتگر در منتهای شیادی و فریبکاری قیمت نان را تا ۳هزار تومان افزایش دادند.

یک کارگر: «نون سنگکی که من می‌خریدم ۱۲۰۰ا لآن شده ۱۵۰۰تومن. تازه میخواد گرونتر هم بشه؟ تنها چیزی که تو سفرمون پیدا می‌شد همین یه دونه نون بود اونم آزمون گرفتین»؟

افزایش هولناک قیمت نان در حالی است که معاون بازرگانی رژیم غارتگر در ۹شهریور ۹۸ گفته بود: «قیمت نان در سال جاری تغییری نمی‌کند و هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت نداریم».

کارگزاران فاسد حکومتی تلاش می‌کنند تاوان چپاول و دزدیهای نجومی خود را از سفره محقرانه مردم بپردازند و این‌چنین پس از چند بار آزمایش و خطا بالاخره با افزایش قیمت نان، آخرین رمق سفره محرومان را مصادره کردند.

یک هموطن بازاری: «من یه بازاریم از صبح رفتم مغازه الآن اومدم شام بخورم اینم شام شب منه. اینم از سفره انقلاب».

گرانی قیمت نان، از یک‌سو بیانگر فروپاشی اقتصاد درهم‌شکستهٔ رژیم و از دیگرسو نشان‌دهندهٔ دنائت خامنه‌ای و چنگال فرورفتهٔ او در سفرهٔ مردم برای غارت آخرین ذرات هستی و زندگی آنهاست.

یک هموطن: «یه دونه نون بربری خریدم ۳هزار تومن. آقای خامنه‌ای عمامه‌تو بنداز بالاتر»!

البته گرانی نان مانند پاشیدن بنزین بر آتش اعتراضات است و غارتگران تاوانش را پس می‌دهند. هیچ تردیدی در اراده محرومان و خشم آتشین گرسنگان نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/55dc8e57-08d7-4a5a-bd3d-c23309c6713b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات