728 x 90

علی ربیعی: به‌خاطر اف.ای.تی.اف، انتقال پول برای خرید واکسن با چندین مرحله مشکل مواجه شده

ربیعی
ربیعی

دژخیم علی ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی، درباره پول خرید واکسن کرونا گفت: «به‌خاطر اف.ای.تی.اف، انتقال پول چندین مرحله با مشکل مواجه شده و نپیوستن به اف.ای.تی.اف آثار خود را نشان خواهد داد».

وی افزود: «به‌طور کلی پیوستن به FATF نپیوستن به FATF در لیست سیاه قرار گرفتن دارد آثار خودش را بر تراکنش مالی و تأمین مالی دارد نشان می‌دهد در مواقعی (قطعی) مانع و بهانه نمی‌شود متأسفانه FATF داره این بهانه را ایجاد می‌کند قبلاً هم دولت در این زمینه دیدگاه خودش را اعلام کرده بود و ما امیدواریم با راهگشایی که مقام معظم رهبری برای امکان بررسی مجدد در مجمع تشخیص مصلحت نظام فراهم‌ کردند ما بار دیگر بتوانیم در این زمینه بحث را داشته باشیم و انشاءالله آنچه که به مصلحت کشور هست را بتوانیم تأمین بکنیم».

 

سخنگوی دولت آخوند روحانی درباره موضع‌گیری اخیر کانادا در مورد هواپیمای اوکراینی و هشدار وزیر خارجه فرانسه در مورد رعایت فوری مفاد برجام توسط رژیم آخوندی سوزوگداز کرد.

خبرنگار حکومتی برنا: در رابطه با این اظهارات وزیر خارجه کانادا می‌خواستم از شما بپرسم حرفهای انسانی یعنی عامل دلیل سقوط هواپیمای اوکراینی باشد و اگر روند (نامفهوم) نباشد ایران را به دادگاه می‌بریم.

ربیعی: «متأسفانه رویکرد دولت کانادا نسبت به موضوع سانحه هواپیما اوکراینی کاملاً یک رویکرد سیاسی و غیرحقوقی هست و مدام هم اظهارات سیاسی می‌کنند تا اظهارات حقوقی ما طرح درخواستهای غیرقانونی از سوی کانادا را اقدامی غیرحرفه‌یی غیرسازنده و زیاده‌خواهانه در روند این همکاریها می‌دانیم این‌که دولت کانادا بدون تحقیقات فنی و حقوقی چنین ادعایی را مطرح می‌کند برای ما تأسف برانگیز هست».

خبرنگار ایران پرس: سؤال من از شما راجع به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه هست که گفته پیامدهای نقض تعهدات برجام جدی است و ایران باید فوراً به همه مفاد برجام پایبند باشد.

ربیعی: «دنیای عجیبی هست به‌جای این‌که به تعهدات خودشان برگردند و قبول هم دارند که نمی‌توانند تعهداتشان را انجام بدهند در مذاکرات خصوصی می‌گویند به شکل دیگری می‌گویند که نمی‌توانیم تعهداتمان را انجام بدهیم باز به طرفی که به او ظلم شده تذکر می‌دهند». (ایران‌پرس ۲دیماه)

 

یک رسانه حکومتی درباره پوشالی بودن توصیه‌های سران رژیم در مورد تجمعات خانوادگی، با چاپ تصویری فشرده از مردم در متروی تهران نوشت: در کدام دورهمی خانوادگی مردم این‌گونه در فضای بسته به هم نزدیک هستند که مسئولان مملکت بدون اشاره به این وضعیت حمله و نقل مدام مدعی هستند ۶۰درصد انتقال بیماری در دورهمی‌های خانوادگی اتفاق می‌افتد؟!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bb69f544-0d83-4519-a565-1bd46532f0a2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات