728 x 90

علی باقری کنی: کشورها از مجاهدین پشتیبانی می‌کنند

تظاهرات  ایرانیان آزاده در برلین
تظاهرات ایرانیان آزاده در برلین

باقری کنی، معاون آخوند جلاد ابراهیم رئیسی که وظیفه توجیه شکنجه و اعدام و نقض حقوق‌بشر را برعهده دارد روز ۱۴خرداد در مصاحبه با تلویزیون حکومتی با اشاره به شکست توطئه‌های رژیم علیه مجاهدین در کشورهای اروپایی گفت: «این کشورها حتی از مجاهدین پشتیبانی می‌کنند».

تلویزیون شبکه پنج رژیم ۱۴خرداد ۹۹:

مجری: اروپایی‌ها سالهاست که دارند به منافقین و کسانی که حالا دارند مشکل سازی می‌کنند برای جمهوری اسلامی پناه می‌دهد پول می‌دهد حمایت مالی می‌کند ما چه جوری می‌توانیم اینها را پیگیری بکنیم؟ یعنی هیچ راه پیگیری وجود ندارد؟ ما اگر کوچکترین اتفاقی در کشورمان بیفتد سریع تمام سازمانهای حقوق‌بشر می‌ریزند حکم صادر می‌کنند.

علی باقری کنی: یک نگاه به‌اصطلاح عدالت محور در آنجا حاکم نیست که مثلا یک محکمه عادلانه‌ای باشد ما برویم آنجا بگوییم مثلا این آقا یا این گروه تروریست هستند، این اقدامات را انجام دادند، آنجا هم عادلانه بررسی بکند و بیایند یک حکمی صادر بکنند یا آنها را تنبیه بکنند یا آنها را اخراج بکنند یا آنها را در واقع محدود بکنند نگذارند فعالیت انجام بدهند یا حتی بالاتر از این آنها را مثلا دارند ازشان پشتیبانی هم می‌کنند.

آخه حقوق‌بشر نه حقوق‌بشری که آنها می‌گویند خیلی از چیزهایش را ما قبول نداریم، ما اصلاً قرار نیست با آنها خودمان را تطبیق بدهیم، اصلاً دعوای غربی‌ها و آمریکایی‌ها با ما همین است که ما آن معیارها را نمی‌پذیریم اگر آن معیارها را بپذیریم که اصلاً حل و فصل شده همه چی می‌شویم تبعه آنها».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12852230-cee2-4931-84e8-3df29d3b747e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات