728 x 90

عدم حضور روحانی در جلسات ستاد مقابله با کرونا و جنگ باندهای رژیم

ستاد مقابله با کرونای رژیم
ستاد مقابله با کرونای رژیم

عدم حضور روحانی در جلسات ستاد مقابله با کرونا به موضوع حادی در جنگ گرگها تبدیل شده و کار به دستور خامنه‌ای در همین رابطه کشیده است.

پزشکیان نایب‌رئیس مجلس رژیم در این رابطه روز ۲۰اسفند گفت: «اونچه که من شنیدم، اینه که مسئولیت رو در حقیقت ریاست اصلی این قضیه رو از دوش وزرات بهداشت و درمان به دولت سپردند. و دولت باید مسئولیت این کار رو و مقام معظم رهبری آن جور که من باز شنیدم فرمودند که ـ اونجا پیشنهاد این بود که معاون اول یا کسی دیگه‌ای مسئولیت این ستاد عملیاتی رو به‌عهده بگیره، اونجا پیشنهاد مقام معظم رهبری اون‌جوری که باز شنیدم این بود این‌گونه نوشتند که باید ریاست‌جمهوری محترم خودشون مسئولیت رو به عهده بگیرد و عملیات مقابله با این بیماری رو داشته باشند».

 

صد تن از اعضای مجلس ارتجاع به سردمداری حاجی دلیگانی از مهره‌های خامنه‌ای طی نامه‌یی به آخوند روحانی از او خواستند که ستاد مقابله با کرونا تشکیل دهد و روزانه در جلسات آن شرکت کنند.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران روز ۲۳اسفند گزارش داد: با توجه به عدم تشکیل جلسات مجلس، متن نامه حاجی دلیگانی برای نمایندگان ارسال و تا ساعت ۱۴جمعه، بیش از یکصد نفر از موافقت خود را با ارسال این نامه به رئیس‌جمهور اعلام کرده‌اند.

در این نامه آمده است: نظر به شیوع بیماری کرونا و لزوم هماهنگی سریع همه دستگاه‌ها برای مدیریت پیشگیری و درمان آن، تشکیل روزانه ستادی به ریاست شما ضروری است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06eb6cfb-b6d6-4ed7-b37d-1e2ad4d11591"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات