728 x 90

عبدی: علت روی آوردن مردم به فضای مجازی عملکرد تبلیغات‌زده صدا و سیما ... است

عباس عبدی از مهره‌های باند مغلوب
عباس عبدی از مهره‌های باند مغلوب

​عباس عبدی از مهره‌های باند مغلوب با حمله به تلویزیون حکومتی و سایر رسانه‌های حکومتی علت استقبال مردم از فضای مجازی، نشر اخبار دروغ و اکاذیب که او آنها را عملکرد تبلیغات‌زده می‌نامید، خواند​​.

وی در این باره نوشت: «علت روی آوردن مردم به فضای مجازی برای کسب خبر و تحلیل و اطلاعات واقعی، همین عملکرد تبلیغات‌زده صدا و سیما و سایر رسانه‌های رسمی است که مردم را به سوی رسانه‌های مجازی سوق داده است والا چه نیازی است که به‌قول کیهان مردم زیادی سرشان توی گوشی و اینترنت باشد؟

خب هنگامی که رسانه‌ها و روزنامه‌های رسمی خالی از واقعیت و پر از جعلیات و دروغ هستند، مردم کار دیگری نمی‌توانند انجام دهند. به‌قول یکی از کارشناسان رسانه، نو اصول‌گرایان در تخریب و تبلیغات منفی علیه روحانی خود را موفق دیدند، گمان می‌کنند اکنون هم در دفاع از دولت موجود و تأیید آن می‌توانند به همان سیاق و روش موفق باشند، غافل از این‌که آن زمان قایق آنان در مسیر تند آب رودخانه حرکت می‌کرد و حتی نیازی به پارو زدن نداشتند در حالی که اکنون باید در مسیر مخالف با جریان تند آب پارو بزنند. هر چه بیشتر پارو بزنند بیشتر خسته و ناتوان‌تر می‌شوند. نو اصول‌گرایان کی متوجه خواهند شد که تبلیغات بدون محتوا پوچ است. شما برای بنز می‌توانید تبلیغ مؤثر کنید ولی برای پراید و ژیان هیچ تبلیغی به کمک شما نخواهد آمد.

تبلیغات‌چی‌های شما به مرور از شخصیت انسانی تهی و به ربات‌های تبلیغاتی و توئیت‌زن تبدیل می‌شوند که فاقد حرمت یک انسان صاحب کرامت می‌شوند.

نو اصول‌گرایان نه فقط رسانه را برای تبلیغات یک‌سویه و بی‌محتوا می‌خواهند، بلکه نهادهای دیگر چون آموزش و پرورش و دانشگاه و حتی ورزش، دین و دولت را نیز نهادهای تبلیغاتی می‌بینند. گویی که همه آنها باید در خدمت قدرت و حکومت باشند. برای کارکردهای اصلی این نهادها اعتباری قایل نیستند، در نتیجه این نهادها را نیز تخریب می‌کنند بدون آن‌که نفعی برای خودشان به دست آورند. چاقو هر چه هم تیز باشد برای بریدن فلز و آهن مفید نیست و استفاده از آن موجب خراب شدنش می‌شود و فقط به درد بریدن گوشت و میوه می‌خورد» (سایت حکومتی جماران ۲۶اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/42583b70-c4e1-4d79-a59e-059392bf0db6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات