728 x 90

طرح قانونگذاران آمریکایی پیرامون اعمال قاطعانه تحریم‌ها و انجام اقدامات مشخص برای از بین بردن منابع مالی رژیم ایران

جیم ریش و مارکو ربیو، دو سناتور ارشد آمریکا
جیم ریش و مارکو ربیو، دو سناتور ارشد آمریکا

کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز سه‌شنبه ۱۶ آبان خبر از ارائه طرحی توسط دو سناتور ارشد آمریکایی پیرامون اعمال قاطعانه تحریم‌ها و انجام اقدامات مشخص برای از بین بردن منابع مالی رژیم ایران داد.
بر اساس اعلام کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، جیم ریش و مارکو ربیو، دو سناتور ارشد آمریکا با ارائه طرحی ضمن محکومیت سیاست مماشات دولت کنونی آمریکا در برابر رژیم ایران خواستار تغییر مسیر دولت آمریکا در قبال رژیم ایران شدند.
در پیش‌نویس طرح ارائه شده توسط دو سناتور ارشد آمریکایی آمده است که درآمد ۸۰ میلیارد دلاری رژیم ایران از فروش نفت به چین در سه سال گذشته برای تقویت نیروهای نیابتی تروریستی در خاورمیانه مورد استفاده قرار گرفته است.
جیم ریش و مارکو ربیو سناتورهای آمریکایی در طرح خود هم‌چنین قوانینی را برای تقویت اجرای تحریم‌ها بر فرآورده‌های نفتی جمهوری اسلامی پیشنهاد کردند که بر اساس آن «افزایش تحریم‌های ریاست‌جمهوری بر جمهوری اسلامی را اجباری می‌کند»، «دخالت چین در قاچاق نفت و فرآورده‌های نفتی را بررسی می‌کند» و «طرحی را برای نظارت و مجازات نهادهای درگیر در قاچاق نفت» در نظر می‌گیرد و در عین‌حال از قانون تحریم پهلو‌گرفتن کشتی‌های جمهوری اسلامی در بنادر مقصد نیز حمایت می‌کند و تحریم‌های جدیدی را بر خرید غیرقانونی نفت ایران و توانمندسازان جمهوری اسلامی، مشخص می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/033e57a3-6cc1-446b-b523-57ee6ecd086d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات