728 x 90

طرح فانتزی صلح

آخوند شیاد در منتهای ناامیدی و ندامت از جنگ‌افروزی در منطقه، این‌بار زبونانه پرچم صلح در تنگه هرمز را برداشت.

شبکه ۲ تلویزیون رژیم: «آقای روحانی با امید به نیویورک رفت. امید عنوان ابتکار صلح هرمز است که یک طرح جدید امنیتی ایران برای منطقه هست».

این همان روباه مکاری است که عربدهٔ بستن تنگه هرمز می‌کشید و دست سپاه پاسداران را به‌خاطر جنگ‌افروزی بوسید.

روحانی: «ما دست همه اونهایی که این صنعت داخلی رو اینجا کردن دست همه اونهایی که از این صنعت خوب استفاده کردن در وزارت دفاع دست سپاه پاسداران... دست همه اونها رو می‌بوسیم».

ادعای صلح هرمز روحانی آن‌قدر مسخره بود که روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت نوشت: «روحانی تا قبل از ابتکار جدید تهران قویاً اعلام کرده بود که اگر نفت ایران صادر نشود و به فروش نرسد، نفت سایر کشور‌ها نیز نباید صادر شود و به فروش برسد. با توجه به اهداف و منویات تهران، چنین ابتکاری نمی‌تواند مورد استقبال و پذیرش بازیگران منطقه‌یی و فرامنطقه‌ای معادلات خلیج‌فارس شود».

همچنین احمد زیدآبادی طرح فانتزی صلح را به سخره گرفت و گفت: «سفر روحانی به نیویورک با توجه به سیاست‌های رسمی اعلام شده، قرین هیچ نوع توافقی با آمریکا نخواهد بود و طرح صلح او نیز بی‌رمق‌تر و فانتزی‌تر از آن است که در بین کشورهای جهان گوش شنوایی پیدا کند».

اما از آنجا که جلو ضرر را از هرجا بگیرید منفعت است، آصفی گفت: «من دیدم که آقای روحانی زود هم برمی‌گردند و به‌نظرم این خیلی خوب است که رئیس‌جمهور کم آنجا می‌ماند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95c524e9-920e-45a8-81ab-6a6c2e1d4127"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات