728 x 90

طرح تحریم خریداران نفت رژیم ایران توسط سنای آمریکا

سناتورهای جمهوری خواه مارکو روبیو و جکی روزن و سناتور دموکرات مکی حسن
سناتورهای جمهوری خواه مارکو روبیو و جکی روزن و سناتور دموکرات مکی حسن

سناتورهای جمهوری خواه مارکو روبیو و جکی روزن و سناتور دموکرات مکی حسن با ارائه طرحی؛ خواهان تحریم خریداران غیرقانونی نفت رژیم ایران شدند.
سایت سناتور مارکو روبیو ۱۷خرداد در پیش‌نویس طرح مذکور که از حمایت دو حزبی در آمریکا برخوردار است، نوشت: «رژیم جمهوری اسلامی به تأمین مالی خود از طریق فروش نفت تحریم‌شده به چین ادامه می‌دهد و ما باید اطمینان حاصل کنیم که تحریم‌های آمریکا علیه همه افراد و نهادهای مرتبط با تجارت غیرقانونی نفت ایران به‌شدت اجرا می‌شود».
در طرح ارائه شده هم‌چنین با تأکید بر پیگیری ساخت سلاحهای هسته‌یی و حمایت از تروریسم توسط رژیم ایران آمده «ما باید هرکاری را که می‌توانیم برای جلوگیری از ساخت سلاح هسته‌یی جمهوری اسلامی و حمایت از تروریسم انجام دهیم، این قانون دو حزبی تحریم‌ها را بر نفت ایران که منبع کلیدی درآمد جمهوری اسلامی است تقویت می‌کند و ایالات متحده و متحدان ما را امن‌تر خواهد کرد».
طرح ارائه شده هم‌چنین نهادهایی که در تجارت غیرقانونی نفت ایران شرکت می‌کنند، از جمله جابه‌جایی نفت از کشتی به کشتی، شرکتهایی که مالک پالایشگاههای نفت ایران هستند، و هم‌چنین نهادهایی که در فهرست تحریم وزارت خزانه‌داری گنجانده شده‌اند، را هدف تحریم‌ها قرار می‌دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bb17ad8d-6cc8-4b71-8804-e584b37dddfd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات