728 x 90

طرح افزایش درآمد مالیاتها با فشار بر مردم در لایحه بودجه ۱۴۰۳ رئیسی جلاد

مالیات
مالیات

بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۳ دولت رئیسی جلاد که روز دوشنبه به مجلس ارتجاع ارائه شد، اقشاری که درآمدشان حدود ۲۰۰دلار در ماه است نیز مشمول مالیات بردرآمد می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا چهارشنبه ۱ آذر: درآمد مالیاتی در لایحه بودجه سال آینده حدود ۱۱۲۲میلیارد تومان پیش‌بینی شده که نسبت به امسال، ۴۹.۸درصد رشد دارد. هم‌چنین دولت در بودجه سال آینده مالیات بر ارزش افزوده را یک درصد گران کرد.

یک کارشناس حکومتی نیز گفت: اخذ مالیات از خودروهای ۳میلیاردی بنا بر آنچه در لایحه بودجه سال آینده آمده، افزودن مشکلی به مشکلات اقتصادی طبقه متوسط و پایین‌تر از آن است.

درباره لایحه بودجه سال آینده دولت رئیسی جلاد، سایت حکومتی عصر ایران، نوشت: میزان افزایش درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه سال آتی برابر با ۴۹.۸درصد در نظر گرفته شده است. این در حالی است که اقتصاد هم‌چنان در دوره رونق نیست.

این منبع حکومتی با اعتراف به پنهان‌کاری رژیم در مورد صادرات نفت می‌نویسد: میزان صادرات نفت در شرایط فعلی روشن نیست چرا که نظام با تحریم‌های نفتی روبه‌روست و مقصد صادراتی خود را به‌دلیل تحریم اعلام نمی‌کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/94456a20-df80-4e6d-811a-1aec1abab5c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات