728 x 90

ضربات نظامی ترکیه به رژیم اسد و مزدوران رژیم آخوندی

ضربات نظامی ترکیه به رژیم اسد
ضربات نظامی ترکیه به رژیم اسد

در جریان درگیریهای سوریه، ضربات نظامی گسترده‌ای به رژیم اسد و مزدوران رژیم آخوندی مستقر در این کشور وارد شده و ارتش ترکیه ۳فروند سوخوی رژیم اسد را سرنگون کرده است.

 

به گزارش دیدبان حقوق‌بشر سوریه مستقر در لندن در حملات پهپادی ترکیه در ۷۲ساعت گذشته ۹۳نفر از نیروهای رژیم اسد و شبه‌نظامیان رژیم ایران کشته شده‌اند. در استان ادلب در روز یکشنبه ۱۹نیروی نظامی رژیم سوریه کشته شدند.

 

رئیس‌جمهور ترکیه روز دوشنبه ۱۲ اسفند ۹۸  از نیروهای نظامی رژیم اسد در شمال غربی این کشور خواست به پشت مرزهای مشخص شده توسط ترکیه عقب‌نشینی کنند. وی هشدار داد تلفات وارد شده به نیروهای اسد توسط ارتش ترکیه تنها شروع این ضربات است.

وی در سخنرانیش در آنکارا گفت: «اگر آنها به خطوطی که ترکیه مشخص کرده هر چه زودتر عقب‌نشینی نکنند سرهای خود بر روی شانههایشان را از دست خواهند داد».

اردوغان افزود:‌ روز پنجشنبه در ملاقات وی با پوتین، تحولات ادلب مورد بررسی قرار می‌گیرد و ابراز امیدواری کرد اجرای آتش‌بس در سوریه تسهیل شود.

 

اتحادیه اروپا خواهان توقف فوری تهاجمات رژیم اسد و متحدانش در ادلب شد.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/30ac5ce4-f363-47f0-8aed-f41ccf6ebc8f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات