728 x 90

صباغیان خطاب به رئیسی: وضعیت مسؤلان دولتی خوب است و درد مردم را لمس نمی‌کنند

صباغیان، عضو مجلس ارتجاع
صباغیان، عضو مجلس ارتجاع

صباغیان، عضو مجلس ارتجاع با ابراز وحشت از پیامدهای گرانی افسارگسیخته، خطاب به رئیسی گفت که وضعیت مسؤلان دولتی خوب است و درد مردم را لمس نمی‌کنند.

یک تذکری هم دارم آقای رئیس محترم آقای ذوالنور این بحث گرانی دیگه از حد و حدود داره می‌گذره یعنی ما با چهار نفر اگر صحبت کنیم سه نفر دارند از گرانی می‌نالند. خب این مجلس است نمایندگان مردم است چه کار باید بکنیم؟ چه جوابی بدهیم من صبحی راننده ماشین داره من را می‌آورد مثل آدم عزادار است پول نداره اجاره‌خانه‌اش را بدهد این افزایش اجاره‌ها کمر مردم را داره می‌شکند واقعاً توی این زمینه آقای ذوالنور ما مسئول هستیم ما فردا می‌رویم توی حوزه توی این مراسمها کدام یکی از ما می‌توانیم سرمان را بلند کنیم؟

به‌نظر من باید آقای رئیس‌جمهور را سؤال ازش بکنیم آقای رئیس‌جمهور بیاید توی مجلس پاسخ بدهد این‌که نمیشه همین طوری اونها دارند کار خودشان را می‌کنند ما سرمان را پایین انداختیم داریم می‌رویم دنبال کار خودمان هیچ‌کدام از ما درک نمی‌کنیم غذای مسئولان اجاره مسئولان خانه مسئولان همه خوب است این درد را نمی‌توانیم لمس کنیم.

اصغر سلیمی نماینده مجلس:

جناب آقای دکتر مخبر معاون رئیس‌جمهور از وضعیت بازار چه خبر؟ اقلام ضروری مردم ماهانه بالا می‌رود ولی حقوق کارگر و کارمند تغییری نمی‌کند. کالاها با دلار بالا می‌رود ولی با پایین آمدن ارز خبری از کاهش قیمتها نیست. قیمت یک لیتر شیر ۲۵هزار تومان شده و مرغ کیلویی صد هزار تومان هم از سفره‌های مردم پر می‌کشد هیچکس هم پاسخگو نیست.

آقای رئیس‌جمهور فرمودید یک میلیون شغل در سال ایجاد شده است. فکر کنم سمیرم را فراموش کرده‌اند شش ماه سال هیچگونه اشتغالی در سمیرم نیست حتی یک کارخانه‌یی که ۵۰۰ یا هزار جوان را مشغول کند وجود ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a45f58f-0890-4835-96e7-49a849b15e51"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات