728 x 90

شکنجه و تحقیر جوانان در خیابانهای تهران و احکام قرون‌وسطایی قطع‌دست به‌دستور خامنه‌ای

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

خانم رجوی: این رژیم به‌خاطر جنایت مستمر علیه بشریت و زیر پا گذاشتن کرامت انسانی باید از ملل متحد طرد و سردمدارانش به عدالت سپرده شوند. جامعه جهانی نباید اجازه دهد این رژیم، قرون وسطا را به قرن بیست و یکم بیاورد.

روز گذشته دیوان عالی آخوندها حکم ضدانسانی قطع دست راست دو برادر زندانی مهرداد و شهاب تیموری، را که در زندان مرکزی ارومیه به‌سر می‌برند مورد تأیید قرار داد. در یک اقدام جنایتکارانه دیگر شعبه دوم بیدادگاه ارومیه حکم قطع دست راست یک زندانی دیگر به نام آرش علی اکبری ۳۲ساله را صادر کرد.

از سوی دیگر نیروی سرکوبگر انتظامی روز سه‌شنبه ۱۵مهر در یک اقدام جنایتکارانه به شکنجه و تحقیر ۵جوان در ملأ عام تحت عنوان «اراذل و اوباش» و گرداندن آنها بر روی خودرو در منطقه مشیریه تهران پرداخت. در ۸مهر ۹۹ نیز نیروی انتظامی به گرداندن یک جوان در خیابان و ضرب و شتم او در مقابل چشم عابران پرداخته بودند.

همزمان پاسدار سرتیپ سید مجید میراحمدی جانشین معاون اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح رژیم آخوندی اذعان کرد که این اقدامات جنایتکارانه به دستور خامنه‌ای انجام می‌شود. وی «مطالبه اصلی خامنه‌ای را خشکاندن ریشه‌های ناامنی در جامعه» عنوان کرد و گفت: «امروز موضوع سلب آسایش مردم توسط افراد شرور و اراذل و اوباش تکلیف مهمی است که برعهده همه نیروهای مسلح و از جمله نیروهای انتظامی است»(جوان آنلاین سپاه پاسداران).

این پاسدار جنایتکار در «همایش فدائیان ولایت با حضور فرماندهان و کارکنان ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی» در اصفهان، تلویحا اذعان کرد که هدف معرکه‌گیری نیروهای سرکوبگر تحت عنوان مقابله با اراذل و اوباش حفظ نظام پوسیده ولایت فقیه است که از سوی مردم خشمگین و جوانان شورشگر شدیداً به خطر افتاده است. وی گفت: «اگر در حوزه سیاسی کسی بخواهد فتنه ایجاد کند، ... اگر در حوزه امنیتی کسی بخواهد سرقتی مرتکب شود و یا شرارت کند و اگر در حوزه فرهنگی کسی بخواهد به ارزشهای انقلاب دهن کجی کند همه نیروهای مسلح برای مقابله با آنها در آمادگی کامل به سر می‌برند».

اگر قرار به ریشه‌کنی اراذل و اوباش است، در صدر همه اراذل و اوباش خامنه‌ای و روحانی و رئیسی و سرکردگان پاسداران و آقازاده‌های فاسد و تبهکار هستند که چهار دهه است وحشیانه‌ترین تعرضها را به جان و مال و نوامیس مردم ایران روا می‌دارند و اگر قرار به مجازات دزد است، آخوندهای حاکم بزرگترین سارقان تاریخ ایران هستند که هزاران میلیارد دلار اموال مردم ایران را چپاول کرده و یا در خدمت حفظ نظام منحوس ولایت فقیه هدر داده‌اند.

خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت رژیم آخوندی با شکنجه و تحقیر جوانان در ملا عام، هم‌چنانکه با احکام اعدام و قطع دست، می‌خواهد از انفجار خشم مردم جلوگیری کند، اما تنها نفرت و انزجار مردم از این رژیم را مضاعف می‌کند.

خانم رجوی، دبیرکل، شورا و کمیسر حقوق‌بشر و گزارشگران ذیربط ملل متحد را به محکومیت قاطع رژیم آخوندی فراخواند و گفت این رژیم به‌خاطر جنایت مستمر علیه بشریت و زیر پا گذاشتن کرامت انسانی باید از ملل متحد طرد شود و سردمداران آن به عدالت سپرده شوند. جامعه جهانی نباید اجازه دهد این رژیم، قرون وسطا را به قرن بیست و یکم بیاورد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۷مهر۱۳۹۹ (۸ اکتبر۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00c63809-0fcb-4e6e-9956-11ae1377adbb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات