728 x 90

شکست مفتصحانه نمایش وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در مقابل دادگاه دژخیم حمید نوری

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

شکست مفتصحانه نمایش وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در مقابل دادگاه دژخیم حمید نوری

 

به‌دنبال تظاهرات اعتراضی هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران و ایرانیان آزاده در سوئد علیه نمایش وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در مقابل دادگاه دژخیم حمید نوری، مزدوران رژیم مجبور شدند بساط خود را جمع کرده و صحنه را ترک کنند.

در جریان این اقدام اعتراضی، ایرانیان آزاده شعار می‌دادند «مزدور وزارت برو گمشو، ای قاتل آبادان محاکمه در پیش است، سفارت آخوندها، این لانه جاسوسی تعطیل باید گردد، مزدور سفارتی اخراج باید گردد». شماری از ایرانیان در اعتراض، به خودروی آنها رنگ پاشیدند. در جریان این اعتراض تعدادی از پلاکاردهای مزدور وزارت اطلاعات پاره شد.

علاوه بر فردی به نام شایان، مزدور شناخته شده‌ای که روز گذشته نیز در صحنه حضور داشت، در روز دوم برای نصب پلاکاردها و پوسترها دو مزدور اجیرشده غیرایرانی را به کار گرفتند. قابل توجه است این دو مزدور اجیرشده بعد از یک ساعت محل را ترک کردند و شایان، تنها نفر رژیم در صحنه بود که به‌روشنی منفوریت رژیم را نشان می‌دهد.

در جریان این حرکت اعتراضی، ۱۲تن از تظاهر کنندگان و معترضان دستگیر شدند و تا ساعت صدور این اطلاعیه ۹تن از آنها آزاد شدند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۰ خرداد ۱۴۰۱ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/321991a9-3276-4239-8c74-e5c02691f97d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات