728 x 90

شکست طرح تحول سلامت دولت آخوند روحانی

شکست طرح تحول سلامت
شکست طرح تحول سلامت

معصومه پاشایی نماینده رژیم از مرند و جلفا در مجلس ارتجاع روز چهارشنبه ۲۱خردادماه در برنامه غیرعلنی تلویزیون رژیم به شکست طرح تحول سلامت دولت آخوند روحانی اعتراف کرد.
وی تلویحا به وضعیت بد اقتصادی رژیم اشاره کرد و گفت: خب در ذات، طرح تحول خیلی طرح خوبی بود و هست ولی خب به جهت این‌که در مقام اجرا نتوانستند آن منابع مالی که نیاز داشت و آن زیرساختهایی که نیاز داشت را فراهم کنند متأسفانه می‌شود گفت که با یک شکست نسبی روبه‌رو شد، ولی خب خود طرح تحول یک چیزی را به‌ما اثبات کرد این‌که ما اطلاعات پایه از مردم‌مون نداریم و چون این اطلاعات پایه را از مردم‌مون نداریم طرح تحول سلامت یا طرح‌های مشابه این‌که با مردم سر و کار دارند خب به طبع یا نیمه تمام می‌مانند یا بالاخره منتهی به شکست می‌شوند.

پاشایی بدون اشاره به این‌که پولهای مردم در جاهای دیگری هزینه می‌شود مشکل را آماری ذکر کرد و در ادامه افزود: یکی از مسائلی که باعث شکست این طرح شد این‌که ما هیج آماری از مردم‌مون نداشتیم و نمی‌دانستیم این خدمات را به کی می‌دهیم چه شکلی می‌دهیم و آخر سر هم که به اینجا ختم شد.

وی در پایان برای مردم ظاهراً دلسوزی بی‌هزینه کرد و گفت: نباید مردم دغدغه سلامت داشته باشند، نباید در روزهایی که سالمند هی نگران باشند بگویند آقا من باید یک پس‌اندازی بکنم فردا ممکن است سرطان بگیرم فردا ممکن است مریض بشوم نباید این فکرها بکنند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f9d0330-8b4c-4631-9bce-eeb6702b50c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات