728 x 90

شورای همکاری خلیج‌فارس بر لزوم پرداختن به رفتارهای بی‌ثبات‌کننده رژیم ایران تأکید کرد

شورای همکاری خلیج فارس
شورای همکاری خلیج فارس

شورای همکاری خلیج‌فارس بر لزوم پرداختن به رفتارهای بی‌ثبات‌کننده رژیم ایران تأکید کرد.
یکصد و چهل ونهمین دوره از نشست وزیران شورای همکاری خلیج‌فارس در سطح وزرای خارجه کشورهای عضو این شورا و با مشارکت وزیر خارجه عراق با هدف بررسی اوضاع نگران‌کننده منطقه‌یی برگزار شد.


العربیه روز جمعه ۲۶ شهریور نوشت، در بیانیه پایانی نشست وزیران شورای همکاری خلیج‌فارس که در ریاض پایتخت عربستان برگزار شد، بر ضرورت محکوم کردن اقدامات شبه‌نظامیان تروریست حوثی در هدف قرار دادن عربستان بر حمایت از دولت قانونی یمن تأکید کردند.
این شورا هم‌چنین بر لزوم پرداختن به رفتارهای بی‌ثبات‌کننده رژیم ایران طی مذاکرات هسته‌یی غرب با رژیم ایران تأکید شد.

رهگیری و سرنگونی یک موشک و ۴ پهپاد حوثی در جازان عربستان

پدافند هوایی عربستان اعلام کرد، بامداد روز جمعه ۲۶شهریور، یک موشک بالستیک و ۴ پهپاد انفجاری که توسط شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران را که به سوی مناطق مسکونی و شهری منطقه جازان پرتاب شده بود را رهگیری و سرنگونی کرده است.
ائتلاف عربی در ادامه اعلام کرد که، با همه تلاش‌های شبه‌نظامیان حوثی در پرتاب پهپادهای انفجاری و اقدامات خصمانه حوثیهای وابسته به رژیم ایران مقابله می‌کند.
از این پیش تر نیز این ائتلاف دو روز پیش اعلام کرده بود که سامانه دفاعی آن یک فروند پهپاد انفجاری پرتاب شده شبه‌نظامیان حوثی به سوی فرودگاه ابها را رهگیری و سرنگون کرده است (العربیه ۲۶ شهریور).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5becc14-9080-4a88-857c-95b2f4cde0ba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات