728 x 90

شهادت دو پیشمرگه حزب دموکرات کردستان ایران توسط عوامل رژیم جنایتکار آخوندی

لقمان آجی و عادل مهاجر(سرباز)
لقمان آجی و عادل مهاجر(سرباز)

حزب دموکرات کردستان ایران از شهادت دو پیشمرگه این حزب به دست عوامل رژیم جنایتکار آخوندی خبر داد. حزب دموکرات کردستان ایران طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد:

با نهایت تأسف اعلام می‌داریم که ساعت ١٢ و ٤٠دقیقه بامداد جمعه ١٦ تیرماه، چند تن از اعضای حزب دموکرات که به اطراف "هه‌ڵشۆ"از توابع شهر"قه ڵادزێ"در اقلیم کوردستان سفر کرده بودند، از سوی یکی از عوامل رژیم جمهوری اسلامی و در یک برنامه از پیش برنامه‌ریزی شده هدف قرار گرفته که متأسفانه دو تن از اعضای حزب دموکرات به نام‌های"عادل مهاجر" مشهور به "سرباز" و "لقمان آجی" به‌شهادت رسیدند.

ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی رژیم جمهوری اسلامی، اعلام می‌داریم که ماشین ترور رژیم جمهوری اسلامی علیه مبارزان سیاسی کوردستان ایران فعال‌تر از قبل مشغول توطئه و ترور است و از ارگانهای مربوطه دولت عراق و اقلیم کوردستان خواستاریم که در مقابل اقدامات تروریستی رژیم جمهوری اسلامی موضع‌گیری نمایند.

 

سازمان مجاهدین خلق ایران تروریسم افسار گسیخته فاشیسم دینی حاکم بر ایران را قویاً محکوم و شهادت دو تن از اعضای حزب دموکرات کردستان ایران را تسلیت می‌گوید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c43d7600-3732-47d6-bd80-5b2b53b1345d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات