728 x 90

شمس پرس- عراق: تهاجم شورشگران به مقر فرماندهی نیروهای انتظامی در تهران و شنیده شدن صدای انفجارها

تهاجم شورشگران به مقر فرماندهی نیروهای انتظامی در تهران
تهاجم شورشگران به مقر فرماندهی نیروهای انتظامی در تهران

شمس پرس- عراق در گزارشی درباره هدف قرار گرفتن ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توسط قهرمانان کانون‌های شورشی نوشت: کانون‌های شورشی روز ۱۴مهر مصادف با ”روز نیروی انتظامی“ رژیم آخوندها به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در تهران موسوم به فاتب حمله کردند و صدای انفجارهای پی‌درپی از این محل شنیده شد. این عملیات قهرمانانه در حالی انجام شد که رژیم از تمامی نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و نظامی خود برای حفاظت از این اماکن حساس استفاده کرده است.

ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) که مورد نفرت عموم مردم تهران است، مسئولیت کنترل و فرماندهی وحوش نیروهای ویژه و کلیه واحدهای سرکوبگر انتظامی خامنه‌ای را در تهران بزرگ برعهده دارد.

این مجتمع بزرگ با تأسیسات زیاد، در منطقه ۷ تهران در خیابان شریعتی، علاوه بر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، محل استقرار ستاد جاسوسی سایبری به نام پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) است.

تعداد زیادی دکل‌های ارتباطی، شنود و سرورهای کامپیوتری انتظامی در همین محل قرار گرفته است.

فاتب در سرکوب اعتراضات و خیزش‌های عمومی برعلیه رژیم ولایت نقش شبانه‌روزی دارد و در قیامهای ۹۶، ۹۸، ۱۴۰۱ و تجمعات اعتراضی با ضرب‌وشتم، دستگیری، پرتاب گاز اشک‌آور، استفاده از تفنگ‌های ساچمه‌ای و شلیک تیر مستقیم با مردم مقابله کرده است.

پلیس جاسوسی فتا مأموریت شناسایی مخالفان و معترضان در فضای مجازی را به عهده داشته و با ارعاب و دستگیری آنها هر صدای مخالفی را خاموش و معترضان و شورشگران را روانه زندان و شکنجه‌گاههای رژیم می‌کند.

بازداشتگاه زیرزمینی فاتب در ستاد فرماندهی انتظامی خامنه‌ای در تهران بزرگ با ۱۸۰سلول انفرادی ساخته شده و از قیام ۹۶ تاکنون پیوسته مملو از دستگیر شدگان بوده است.

معترضان و شورشگران دستگیر شده در همین محل مورد بازجویی و شکنجه‌های ضدانسانی قرار می‌گیرند...

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6abaa47-92ac-4baf-91a5-cdbfa35774da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات