728 x 90

شمار جان‌ باختگان کرونا از ۶۵۰تن بیشتر شده است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

در حالی‌که رژیم با فریبکاری درصدد مقابله با خشم مردم است، باید بر ضرورت اعتصاب و اعتراض تا جایی که امکان دارد تأکید کرد

سازمان مجاهدین خلق ایران غروب امروز اعلام کرد شمار جان‌ باختگان ویروس کرونا تا ساعت۲۰یکشنبه ۱۱اسفند از ۶۵۰تن گذشته است. تعداد قربانیان در استان تهران ۱۵۰، در استان اصفهان ۴۶، در گیلان ۲۳، در لرستان ۱۸، در کرمانشاه ۴۵، در مشهد ۱۴، سرخ حصار ۱۱نفر و در قم لااقل ۱۵۰نفر است. علاوه بر این در شهرهای اهواز، کرج، اندیمشک، ایرانشهر، بندرعباس، سقز، ارومیه، ایلام، اهواز، اندیمشک، تبریز، ساوه، اراک، یاسوج، همدان، نیشابور، کرج، سمنان، یزد، قزوین، کاشمر و دیگر شهرها از یک تا چند نفر جان سپرده‌اند.

 

رژیم آخوندی با پنهان‌کاری و پخش اطلاعات دروغ بر ابعاد فاجعه سرپوش می‌گذارد، چیزی که سرعت گسترش ویروس در ایران را چند برابر کرده است. با این‌حال سخنگوی وزارت بهداشت رژیم امروز اعتراف کرد استان گلستان به کانون شیوع کرونا تبدیل شده و تعداد مبتلایان به‌نحو چشمگیری در حال افزایش است، تعداد مبتلایان در استان مرکزی با توجه به نزدیکی به قم و در اصفهان به‌دلیل نزدیکی به کاشان با شیب تند صعودی رو به افزایش است.

 

از سوی دیگر امکانات پزشکی اساساً در اختیار سپاه پاسداران و سرکردگان رژیم قرار دارد و مبتلایان از بسیاری از الزامات اولیه محروم هستند. وزیر بهداشت روحانی در نامه‌یی نوشت ماسکهای ضروری وارد بازار سیاه شده و با قیمتهای گزاف فروش می‌رود. شبکه قاچاق کلان در اختیار پاسداران است.

 

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس ارتجاع گفت وضعیت گیلان بحرانی‌تر از سایر مناطق است. بیمارستانها پُر از بیماران کرونا است و راهروهای بیمارستانها هم پر است. در روستاها تعدادی از مردم با علائم مشابه کرونا فوت کرده‌اند. هیچ‌کس از آمار دقیق مبتلایان و فوت‌شدگان اطلاع ندارد اما آمار رسمی چیزی شبیه شوخی است.

 

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت خواستار اعزام فوری هیأتهای نظارت و درمان سازمان بهداشت جهانی به ایران شد. وی ضمن تقدیر از کادر فداکار پزشکی خواست برای کمک به مردم بی‌پناه از هر کاری که می‌توانند دریغ نکنند. امکانات پزشکی و بهداشتی باید از انحصار پاسداران خارج و در اختیار پزشکان و بیمارستانها و مردم قرارداده شود.

 

وی افزود هدف رژیم از فریبکاری سد بستن بیهوده در برابر مردم و جوانان شورشی و مقابله با قیام و خشم مردم است. درچنین وضعیتی باید هر چه بیشتر بر ضرورت ابراز انزجار از رژیم آخوندی و اعتراض و اعتصاب تا هرکجا که امکانپذیر است تأکید نمود.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱اسفند ۱۳۹۸(۱مارس۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79809d18-9122-4fb0-9aa9-0e550630519b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات