728 x 90

شعارهای مرگ بر دیکتاتور، در تشییع پیکر یخ زده نوجوان کولبر مریوانی / پیام مریم رجوی

 تشییع پیکر یخ زده نوجوان کولبر مریوانی
تشییع پیکر یخ زده نوجوان کولبر مریوانی

هزاران تن از مردم شهر شورشی مریوان روز جمعه با شعار مرگ بر دیکتاتور پیکر یخ‌زده یک کولبر ۱۴ساله را تشییع کردند. این کولبر نوجوان که فرهاد خسروی نام داشت همراه برادر ۱۷ساله‌اش آزاد خسروی به‌دلیل کمین پاسداران جنایت‌پیشه در برف و کولاک گیر کرده و متأسفانه جان سپردند.

پیکر فرهاد چهار روز پس از حادثه روز جمعه توسط مردم پیدا شد و تشییع و خاکسپاری او در روز جمعه با شعارهای مرگ بر دیکتاتور توسط مردم، برگزارشد. پیکر آزاد خسروی روزهای پیش‌تر پیداشده و خاکسپاری شده بود.

 

در جریان تشییع پیکر فرهاد خسروی در روز جمعه جوانان مریوان تکه‌های نان را به‌صورت سمبلیک در دست داشتند تا نشان بدهند فرهاد ۱۴ساله و برادرش، در حاکمیت جور و ستم و تبعیض آخوندها، برای به‌دست آوردن، لقمه‌ای نان، اینچنین مظلومانه جان سپردند.

کشتار کولبران زحمکتش چه در اثر محاصره و تعقیب و در برف و سرما و چه با شلیک مستقیم پاسداران جنایتکار خامنه‌ای، برگ ننگین وسیاه دیگری از شقاوت دیکتاتوری آخوندی است.

 

خانم مریم رجوی گفت: یخ زدن فرهاد ۱۴ساله که به جای مدرسه برای نان شب به کولبری رفته بود، قلب هر انسانی را به درد می‌آورد. درود بر مردم مریوان که در ادامه قیام قهرمانانه‌شان با شعار مرگ بر دیکتاتور پیکر او را تشییع کردند و یاد همه شهیدان قیام آبان را نیز گرامی داشتند.

ننگ و نفرین بر رژیمی که ثروتهای ایران را چپاول و در جنگ‌افروزی و سرکوب هدر می‌دهد، آقازاده‌هایش در اروپا و آمریکا خوشگذرانی می‌کنند و کودکان محروم باید به کولبری بروند و در هراس از پاسداران در کوه‌ها یخ بزنند. همین محرومان شورشگرانی هستند که بنیان آخوندها را برخواهند چید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/280edd77-448e-47bd-83fa-1df5c3bd509f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات