728 x 90

شتاب آخوند روحانی برای فرستادن مردم به قربانگاه کرونا

به قربانگاه کرونا فرستادن مردم
به قربانگاه کرونا فرستادن مردم

رئیس‌جمهور ارتجاع برای اجرای بی‌دنده و ترمز طرح مجرمانه بازگشایی و فرستادن مردم به قربانگاه کرونا، رکوردهای حیرت‌انگیزی در وقاحت و دروغگویی بر جای گذاشت:

او گفت: «آماری که امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت در جلسه ما اعلام شد که مراجعه کننده به بیمارستان در طول شبانه روز گذشته عدد آن بسیار پایین بوده در سطح کشور چند صد عدد بوده مثلا حدود ۳۰۰نفر بوده، اینهایی که مراجعه کردند برای بستری شدن در بیمارستان و این عددش خیلی پایین‌تر از روزهای قبل هفته‌های قبل هست.

اعلام شد در همین جلسه امروز ما در طرح غربالگری گفتند ۷۸میلیون نفر مورد غربالگری نوبت اول قرار گرفتند، خب این مسأله مهمی است تو این کشور با این پهناوری با این عظمت؛ غربالگری مرحله دوم هم گفتند ۳۰میلیون نفر تحت پوشش غربالگری مرحله دوم قرار گرفتند.

امروز تصمیم گرفتیم برای ۱۳۲ شهرستانی که شرایط سفید دارند حالا در جلسه گفتند به‌جای سفید بگوییم کم‌خطر شرایطشان کم‌خطر هست یا وضع سفید دارند خوب اینها از فردا مساجدشان باز میشه روز جمعه نماز جمعه‌هایشان شروع می‌شود پروتکلها را مراعات می‌کنند به‌نظر من مساجدی که پروتکلها را مراعات می‌کنند دو تا زیبایی هست هم زیبایی معنوی هست هم زیبایی نظم هست و اجرای مقررات است.

همین‌طور برخی از صنوفی که ممنوع بوده حتی در بخشهای قرمز هم برخی از صنوف اعلام می‌شود که بازگشایی می‌شود مثل مثلاً آرایشگاهها برخی از ورزشگاهها مراکز ورزشی البته در یک حدی که تجمع نباشد یک کارهایی هست که اعلام می‌شود وزارت کشور اعلام می‌کند وزارت بهداشت و درمان ما اعلام می‌کند ما بازگشایی ما خیلی با آرامش و پلکانی داریم می‌رویم پیش؛

امروز در جلسه ما یکی از مسائلی که مطرح شد گشایش در امر آموزش در مدارس بود که در مناطقی که کم‌خطر هست یا به‌اصطلاح سفید هست برای یک مدت دیگر مثلاً پیشنهاد شد برای بیستم اردیبهشت در آن مناطق با حفظ پروتکل‌های بهداشتی مدارس بازگشایی بشود و یک ماه هم آموزش ادامه پیدا کند و بعد امتحان داده شود...

زمان آن را ما به تأخیر انداختیم یعنی گفتیم به جای بیستم زمان تأخیر بیاندازیم می‌گذاریم بیست و هفتم و در این زمان باز مطالعه می‌کنیم؛ شما ببینید چه شرایطی و چه وضعیتی در دنیا با آن مواجه بودند. خب ما این تازه پولی هم هست، گفت این‌قدر هم من پول دادم برای این تست، هم پولی هست، هم صف شلوغ هست، هم دیر جواب می‌دهند، هم پر مدعا هم هستند. اما الحمدلله در کشور ما امروز ما می‌بینیم که ما نسبت به درمان یک بیمار نگاه نمی‌کنیم که این ایرانی هست یا غیرایرانی هست، نگاه نمی‌کنیم که این مذهب او چیست، نگاه نمی‌کنیم مال کدام قبیله هست، نگاه نمی‌کنیم مال کدام شهر است، همه را یکسان می‌بینیم و حتی اتباع خارجی را ما معالجه می‌کنیم مجانی».! (خبرگزاری تسنیم ۱۴ اردیبهشت ۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8df36cb1-8ad7-455e-9280-088cb2d55ed4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات