728 x 90

سی.ان.ان: جنگ در غزه از سرگرفته شد

جنگ در غزه از سرگرفته شد
جنگ در غزه از سرگرفته شد

سی.ان.ان بامداد امروز جمعه ۱۰ آذر اعلام کرد: ارتش اسراییل عملیات جنگی علیه حماس را از سر گرفته است.

سی.ان.ان افزود: به نظر می‌رسد که آتش‌بس بین اسراییل و حماس روز جمعه به پایان رسیده است و هیچ نشانه‌ای از دستیابی به توافق برای تمدید بیشتر قرارداد آزادی گروگانها وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ارتش اسراییل روز جمعه اعلام کرد که جنگ در غزه را از سر گرفته و حملات هوایی و توپخانه‌یی در شهر غزه گزارش‌شده است، زیرا آتش‌بس بدون توافق برای تمدید آن به پایان رسیده است.

یک خبرنگار خبرگزاری فرانسه در داخل غزه گفت که هواپیماهای جنگی اسراییل یک سری حملات انجام دادند و از شلیک توپخانه در شهر غزه خبر داد.

شب گذشته نیز ارتش اسراییل اعلام کرد شش گروگان اسراییلی دیگر که در غزه نگهداری می‌شدند به صلیب‌سرخ تحویل داده شدند و به این ترتیب تعداد گروگانهای آزاد شده در روز پنجشنبه به هشت نفر رسید.

جان کربی سخنگوی کاخ‌سفید گفت: در مورد گروگانها ما خوشحالیم که تاکنون در مجموع ۶ آمریکایی را بیرون آورده‌ایم.

کاخ‌سفید هم‌چنین اعلام کرد، آمریکا به تلاشهای خود همراه با قطر و مصر برای تمدید آتش‌بس موقت بشردوستانه در جنگ اسراییل با حماس در غزه ادامه خواهد داد.

در همین حال روز پنجشنبه در کرانه غربی حداقل ۴۰نفر توسط نیروهای اسراییل دستگیر شدند به این ترتیب تعداد دستگیری از ۷ اکتبر به ۳۳۶۵نفر رسیده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d210708-2649-42ed-9443-d92d6e1f74dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات