728 x 90

سوز و گداز اسحاق جهانگیری از رویدادهای دیماه و هراس از آینده

اسحاق جهانگیری معاون اول آخوند روحانی
اسحاق جهانگیری معاون اول آخوند روحانی

اسحاق جهانگیری معاون اول آخوند روحانی به سوزوگداز از رویدادهای دیماه جاری پرداخت و گفت خدایا کمک کن روزهای پایانی به‌خوبی بگذرد.

وی با اشاره به آینده تیره و تار رژیم افزود: دیماه امسال برای همه ما که اینجا نشسته‌ایم … تا به امروز در غم در نگرانی در دلهره در شنیدن خبرهای غیرمنتظره در هراس از آینده گذشته است خدایا کمک کن روز های پایانی به‌خوبی بگذرد.

جهانگیری به خطیر و حساس بودن وضعیت رژیم اشاره کرد و گفت: کشور در شرایط حساس و خطیر ی ست شاید با قاطعیت بشود گفت که در این ۴۰سال هیچ‌وقت چالشهای مهمی همزمان این‌گونه در مقابل کشور نبوده است.

وی هم‌چنین درباره غافلگیر شدن در موضوع هلاکت قاسم سلیمانی افزود: در این ۴۰سال هیچ‌وقت چالشهای مهمی همزمان این‌گونه در مقابل کشور نبوده است ما برای اولین بار با این موضوع روبه‌رو شدیم که دولت آمریکا و رئیس‌جمهور آمریکا با اعلام مسئولیت و قبول مسئولیت یکی از بزرگترین سرداران و فرماندهان نظامی ایران را در یک کشور دیگری که مهمان بوده ترور کرده و رسماً مسئولیت ترور به عهده گرفته این یک اتفاق ساده‌ای نیست این به‌دنبال خودش پیامدها خواهد داشت.

وی باز با اعتراف به انزجار اجتماعی و به خطر افتادن امنیت رژیم اضافه کرد: متأسفانه در شرایطی هستیم که سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی ملت تنزل پیدا کرده شوکی که در اثر اصابت موشک به هواپیمای مسافربری اتفاق افتاد امنیت روانی و امنیت ذهنی و امنیت اجتماعی مردم را دچار خطر کرده.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a0a1d09-2caf-40cc-a83d-ae480e3e5d1d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات