728 x 90

سوز و گداز خبرگزاری حکومتی مهر از طرح بستن مرکز جاسوسی و صدور تروریسم رژیم آخوندی در هامبورگ

مرکز  اسلامی هامبورگ - پایگاه جاسوسی و صدور تروریسم رژیم آخوندی در هامبورگ
مرکز اسلامی هامبورگ - پایگاه جاسوسی و صدور تروریسم رژیم آخوندی در هامبورگ

خبرگزاری حکومتی مهر در مقاله‌ای به تاریخ پنجشنبه ۱۹مهر با عنوان «آزادی بیان هیتلری» به طرح مصوب پارلمان آلمان در حمایت از اعتراضات سراسری در ایران و بستن مرکز هامبورگ که به‌عنوان پایگاه جاسوسی و صدور تروریسم رژیم آخوندی در آلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد واکنش نشان داد.
این خبرگزاری رژیم آخوندی در مقاله خود با بیان این‌که «درخواست بستن مرکز اسلامی هامبورگ یکی از بندهای طرح ۲۲ماده‌ای احزاب دولت ائتلافی آلمان علیه ایران است» نوشت: «این طرح که با بهانه و عنوان انحرافی «دفاع از حقوق بشر»، منحصراً برای حمایت از اغتشاش‌گران و چگونگی ادامه ناآرامی‌ها در ایران تدوین شده، «تشدید تحریم‌ها علیه ایران و حمایت از نیروهای اپوزیسیون ایران در آلمان» از بندهای دیگر آن است.
احزاب حاکم در دولت آلمان در حالی خواستار بستن این مرکز فرهنگی و فکری ایران شده‌اند که در تناقضی آشکار با شعار «دفاع از آزادی بیان»، آشکارا با دخالت در امور داخلی ایران، از اغتشاشات و اقدامات تروریستی در برخی مناطق ایران حمایت می‌کنند».

 

نمایندگان احزاب دولت ائتلافی آلمان روز چهارشنبه ۱۸آبان، با ارائه طرحی به مجلس این کشور خواستار تعطیلی مرکز اسلامی‌ هامبورگ وابسته به رژیم ایران و حمایت از اعتراضات سراسری مردم ایران شدند.
در طرح نمایندگان سه حزب دولت ائتلافی آلمان که در اختیار سایت تی-آنلاین (t-online) قرار گرفته آمده است خواستار تحقیقات در رابطه با فعالیت‌های این مرکز شدند که آیا محلی برای عملیات‌های برون‌مرزی رژیم ایران تبدیل شده است یا نه و اگر اثبات شود به چه صورتی بوده است.
احزاب ائتلافی با ارائه طرحی ۲۵ماده‌ای با عنوان "از جنبش اعتراضی در ایران حمایت کنید" فشار بر رژیم تهران را افزایش دهید" چهارشنبه ۹نوامبر در مجلس فدرال به رأی گذاشته می‌شود.
ماده ۲۳ این طرح در ارتباط با مرکز اسلامی‌ هامبورگ است. این مرکز سال‌هاست تحت‌نظر اداره حفاظت از قانون اساسی آلمان (سازمان امنیت داخلی) قرار دارد. نهاد حفاظت از قانون اساسی آلمان در گزارش خود درباره این مرکز نوشته است: «مرکز اسلامی‌ هامبورگ از نظر عقیدتی و پرسنلی شاخه‌ای خارجی از رژیم تهران است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/57a9e00a-c157-4270-a866-e8d25ea6c50b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات