728 x 90

سوز و گداز امام جمعه خامنه‌ای در سمنان از حکم دادگاه بلژیک علیه دیپلمات تروریست رژیم و مزدوران نفوذی

دادگاه آنتورپ
دادگاه آنتورپ

آخوند مطیعی صحنه گردان نمایش جمعه سمنان روز ۳۰اردیبهشت گفت: (نمونه) ایران‌هراسی سه شهروند ایرانی را در بلژیک حکم نهایی برایشان صادر می‌کنند به‌عنوان این‌که اینها دنبال کارهای تروریستی عملیات تروریستی در آن کشور هستند.

این بحث جنگ شناختی... چه کار می‌کند؟ باورها و اعتقادات‌مان را می‌خواهد تغییر بدهد... . . زیرساختهامان و ساختارهایمان را تغییر بدهد. رفتارمان را رفتار اعم از مسئولان و شهروندانمان را تغییر بدهد. موانع ایجاد بکند برای کار ویژه‌های رهبری نظام دینی تا بتواند خدای ناکرده ناکارآمد جلوه بدهد به دروغ بگوید این نظام کارآمدی ندارد به دروغ بگوید این مشکلات را که یکی از مشکلات اساسی مسائل اقتصادی است.

... دشمنان نظام مثل [مجاهدین] هم که ما از آنها توقع همیاری و رفاقت نداریم. ۴۳سال هست اینها دست و پا می‌زنند که یک ضربه‌ای به نظام بزنند... در این مراحل هم انشاالله بدتر از گذشته سرکوب و ناامید می‌شوند... . . به‌هرحال این ایران‌هراسی یا نمونه دیگرش سه شهروند ایرانی را در بلژیک حکم نهایی برایشان صادر می‌کنند به‌عنوان این‌که اینها دنبال کارهای تروریستی عملیات تروریستی در آن کشور هستند» (تلویزیون حکومتی سمنان ۳۰اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53446607-7b54-406a-92ce-451bcc40f987"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات