728 x 90

سوزوگداز پاسدار کوثری از اعتلای مقاومت ایران در عرصه بین‌المللی و ضرباتی که از مجاهدین دریافت کرده‌اند

پاسدار اسماعیل کوثری
پاسدار اسماعیل کوثری

روزنامه حکومتی همشهری، که توسط پاسدار گنجی عضو دفتر رسانه‌یی رئیسی جلاد اداره می‌شود، مصاحبه‌یی با پاسدار کوثری، عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع انجام داد.

پاسدار اسماعیل کوثری در این مصاحبه با نمایش وحشت رژیم آخوندی از اعتلای مقاومت ایران در عرصه بین‌المللی و سوزوگداز از ضرباتی که از مجاهدین دریافت کرده، گفت: «اکنون که مجاهدین مأمن خود را در اروپا و به وی‍ژه در کشور آلبانی از دست داده‌اند و اسناد و مدارک تخلفاتشان را ثابت کرده است باید به ایران بازگردانده و دادگاهی شوند. مسئولان نظام باید پیگیر این کار باشند».

وی اضافه کرد: ما همواره آنها را تروریست می‌خواندیم چرا که ۱۷هزار نفر مسئول در سال‌های گذشته کشتند‌، اما کسی به این مسأله خیلی توجه نمی‌کرد. تا این‌که اسناد و مدارک افرادی که از مجاهدین قطع امید کرده و جدا شده‌‎‌اند، و آن چیزی که ما درباره جنایات آنها جمع‌آوری کرده‌ایم، دادگاه آلبانی نیز علیه‌شان حکم صادر کرد».

کوثری ادامه داد: «تخلفاتی که در طول این سال‌ها در عراق و نیز در آلبانی انجام داده‌اند باعث شده است که اکنون به «چه‌کنم، چه کنم» بیفتند. در نهایت ما هم به تبع آن بازداشت آنها و تحویل دادنشان به ایران را قطعاً دنبال خواهیم کرد».

او افزود: «مجاهدین هم در عراق، هم در آلبانی علیه نظام جنایاتی انجام داده‌اند که باید محاکمه شوند و در نهایت به سزای اعمال خود برسند و باید پاسخگوی ترور این ۱۷هزار باشند».

کوثری اضافه کرد: «در نهایت باید گفت که آمریکایی‌ها هم ناامید شده‌اند، آنها می‌دادند که اگر از مجاهدین با افتضاحی که در اردوگاه اشرف آلبانی به‌وجود آورده‌اند، حمایت کنند، همه شعارهای دموکراتیک آنها زیر سؤال می‌رود».

او گفت: «مسئولان باید برنامه بازگرداند آنها به داخل و دادگاهی کردنشان را دنبال کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7f4b7978-faeb-4373-9fb4-c95297f0abd6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات