728 x 90

توقیف ۱۳دامنه اینترنتی وابسته به حزب‌الله لبنان توسط آمریکا

اینترنت
اینترنت

وزارت دادگستری آمریکا روز پنجشنبه ۲۱اردیبهشت اعلام کرد که ۱۳دامنه اینترنتی افراد تحریم‌شده وابسته به حزب‌الله که در قالب نهادهای خیریه و فعالیت‌های اقتصادی این گروه بوده‌اند را توقیف کرده است.
رابرت ولس، معاون ریاست اف.بی.آی در امور مبارزه با تروریسم، در بیانیه‌یی گفت: «توقیف این دامنه‌های اینترنتی نشان‌دهنده تداوم اقدامات اف‌بی‌آی با استفاده از تمامی ابزارهای موجود برای مجازات تروریست‌ها و نهادهای وابسته به آنها به‌دلیل نقض قوانین آمریکاست».
بیانیه اف‌بی‌آی ادامه می‌دهد: «اف‌بی‌آی در همکاری با نهادهای انتظامی کشورهای دیگر به تعقیب و پیگرد تمامی افرادی که به فعالیت‌های زیان‌بار حزب‌الله لبنان کمک می‌کنند ادامه خواهد داد و فارغ از این‌که به چه شکلی و در چه مکانی پنهان شوند آنها را به‌دست عدالت خواهد سپرد».
بر اساس گزارشات منتشرشده تعدادی از دامنه‌های اینترنتی توقیف‌شده مربوط به تلویزیون «المنار» و تعدادی دیگر مربوط به مقامات ارشد حزب‌الله از جمله نعیم قاسم، جانشین دبیرکل، و ابراهیم السید و علی داموش هستند.
علاوه بر این، دامنه‌های اینترنتی مربوط به ۲نهاد خیریه وابسته به حزب‌الله لبنان یعنی موسوم به «بنیاد شهدا» و «کمیته امداد خیریه اسلامی» نیز ضبط شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/847037a5-116c-42c3-b64d-f6ea042a38d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات