728 x 90

سنتکام: سلاحهای توقیف شده از رژیم ایران به اوکراین ارسال می‌شود

تصویری از سلاحهای توقیف شده از رژیم ایران
تصویری از سلاحهای توقیف شده از رژیم ایران

سایت سنتکام ۱۱ مهر نوشت آمریکا تقریباً ۱.۱ میلیون گلوله ۷.۶۲ میلی متری را به نیروهای مسلح اوکراین منتقل کرد. دولت مالکیت این مهمات را در ۲۰ژوئیه ۲۰۲۳ از طریق ادعای توقیف مدنی وزارت دادگستری علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به دست آورد. این مهمات در اصل توسط نیروهای دریایی فرماندهی مرکزی آمریکا از ناو عبوری بدون تابعیت مروان ۱، ۹دسامبر ۲۰۲۲، کشف و ضبط شد. این مهمات با نقض قطعنامه ۲۲۱۶ شورای امنیت سازمان ملل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حوثی‌ها در یمن منتقل می‌شد.
آمریکا متعهد به همکاری با متحدان و شرکای خود برای مقابله با جریان کمکهای مرگبار ایران در منطقه با تمام ابزارهای قانونی از جمله تحریم‌های ایالات متحده و سازمان ملل و از طریق ممنوعیت است. حمایت ایران از گروه‌های مسلح امنیت بین‌المللی و منطقه‌ای، نیروهای ما، پرسنل دیپلماتیک و شهروندان ما در منطقه و هم‌چنین شرکای ما را تهدید می‌کند. ما به انجام هر کاری که بتوانیم برای روشن کردن و توقف فعالیت‌های بی‌ثبات کننده ایران ادامه خواهیم داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d8ec0e1-4ddb-44eb-a21f-ece94720d94a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات